Pick-upy jsou poměrně dosti specifickým automobilovým segmentem. U nás, na starém kontinentu, je ale často nepotkáme. Rozšířeny jsou primárně s Severní, ale i v Jižní Americe. To dokazuje záplava stále luxusnějších modelů. Ty možná nejluxusnější nyní představuje GMC. Ještě před svým debutem na autosalonu v Los Angeles představuje GMC údajně první a jediný středně velký pick-up, který si výbavou nezadá ani s luxusními limuzínami. Tento pick-up s názvem Canyon Denali je postaven na běžném Canyonu ve verzi Crew Cab. Pod jeho kapotou se ukrývá 3,6litrový vidlicový šestiválec s výkonem 305 koní nebo 2,8 litrový diesel se stádem 181 koňských sil. Tohoto luxusního obra bychom se mohli dočkat na konci roku 2016. Jak to ale vypadá, bude stejně jako většina pick-upů nabízen pouze v Americe.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?