Druhý den Uddeholm Swedish Rally byl show v podání jezdce továrního týmu Ford, Marcuse Grönholma.
Zdá se, že Marcus (Ford Focus RS WRC 06) má celou rally a snad i letošní ročník pevně v rukou. Dnes, ve druhém dni třídenní rally opět nahnal nějaké cenné sekundy. Před zítřejším konečným dnem má před svým největším rivalem Sebastianem Loebem (Citroën Xsara WRC) na svém koňtě náskok téměř půl minuty.Sebastien Loeb se svým Citroënem dnes jel absolutně bez chyby. Ale až poslední den, tedy zítřek ukáže, zda bude mít možnost Loeb bojovat s Grönholmem o vítězství.Třetí Daniel Carlsson má jen nepatrný náskok před čtvrtým jezdcem v průběžném hodnocení, jímž je Ital Gigi Galli, oba jedoucí s Mitsubishi Lancer WRC.
Pátou pozici si na konci druhého dne udržel jezdec Mattias Ekström (známe jej ze seriálu DTM) s vozem Škoda Fabia WRC soukromého týmu Red Bull Škoda.Jan Kopecký s vozem Škoda Fabia WRC je zatím po druhém dni se ztrátou 9.31,4s na vedoucího Grönholma na 13. pozici.Celkové výsledky po 2. dni:PozČ.JezdecZtráta13 M. GRÖNHOLM (FIN)Ford Focus RS WRC 062:21:51.900:00.021 S. LOEB (F)Citroen Xsara2:22:17.000:25.1363 D. CARLSSON (S)Mitsubishi Lancer WR052:24:24.602:32.7414 G. GALLI (I)Mitsubishi Lancer WR052:24:24.902:33.0512 M. EKSTRÖM (S)Skoda Fabia WRC2:25:20.003:28.1615 J. TUOHINO (FIN)Citroen Xsara2:25:20.103:28.2718 K. SOHLBERG (FIN)Subaru Impreza WRC2:25:34.303:42.4816 T. RÃDSTRÖM (SWE)Subaru S10 WRC2:26:18.404:26.598 H. SOLBERG (N)Peugeot 307 WRC2:27:06.505:14.61010 K. KATAJAMÄKI (FIN)Ford Focus RS WRC 042:27:46.905:55.0112 X. PONS (E)Citroen Xsara2:28:09.106:17.21219 J. JOGE (S)Peugeot 206 WRC2:29:06.507:14.61317 J. KOPECKÝ (CZ)Skoda Fabia WRC 52:31:23.309:31.4146 C. ATKINSON (AUS)Subaru Impreza WRC 20062:32:20.210:28.3155 P. SOLBERG (N)Subaru Impreza WRC 20062:33:02.711:10.81673 J. HÄNNINEN (FIN)Mitsubishi Lancer evo IX2:33:07.211:15.3174 M. HIRVONEN (FIN)Ford Focus RS WRC 062:33:14.511:22.6189 M. WILSON (GB)Ford Focus RS WRC 042:33:29.511:37.61965 J. KETOMÄKI (FIN)Subaru Impreza WRX STi2:34:00.712:08.8Foto: Marek Felt / eWRC
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?