Brněnskému závodu se déšť vyhnul, diváci však viděli návrat Audi na nejvyšší stupně vítězů.
Ve vedení se po chybě Paffetta objevil Frentzen s Opelem, Ekström na startu porazil svého kolegu od Audi Kristensena a následoval za druhým Paffettem. Po dvou kolech zamířil s problémy do boxů Häkkinen, ale po výměně pneumatik se vrátil na závodní dráhu.
Frentzen, Paffett, Ekström, Kristensen, Green, Tomczyk, McNish, Reuter, Abt a Alesi byla první desítka jezdců. Paffett však brzy zamířil k průjezdu boxy jako penalizaci za předčasný start a Green si zajel pro palivo a nové pneumatiky už v šestém kole. V první šestce tak byly dva Opely a čtyři Audi, až sedmý byl v tu chvíli nejlepší Mercedes s Alesim za volantem.
V sedmém kole sice zajel Frentzen nejlepší čas, ale jak Ekström, tak Kristensen jeho tempu stačili. První tři vozy jely v rozestupu 1,5 vteřiny. Krásný souboj o tisíciny vteřiny a metry na dráze této trojice skončil v desátém kole, kdy zamířil do boxů jak Frentzen, tak Kristensen.
Heinz Harald pozici udržel a zařadil se na páté místo. Vedoucí Ekström zamířil k mechanikům o tři kola později a na dráhu vyjel bok po boku s Frentzenem, avšak na vnitřní stopě a pozici udržel. Rychlý Kristensen v další části okruhu německou hvězdu Opelu udolal a ve vedení byly od této chvíle dva vozy Audi, třetí místo patřilo Frentzenovi a za ním s odstupem následoval McNish s dalším Audi a Jamie Green s prvním Mercedesem.
Aiello se dostal v polovině závodu do Top 10 díky dlouhému prvnímu stintu, ale ten se mu nakonec nevyplatil, neboť jedna z jeho pneumatik Dunlop nevydržela a Francouz musel do boxů po třech.
Za unikajícím Ekströmem následoval Kristensen, Frentzen, McNish, Stippler, Alesi, Reuter, Capello, Spengler a Green s Paffettem. Häkkinen jezdil až na 13. místě. Skot McNish zahájil jako první druhé zastávky v boxech a ztratil pouze jedinou pozici ve prospěch dalšího jezdce Audi Stipplera s loňským vozem stáje Joest.
Aiello s problémy pokračoval, při druhém pitstopu mu zhasl motor a ztratil další cenné vteřiny. Jeho kolega od Opelu Reuter odstavil vůz s rachotícím motorem jen o kolo později. Po druhých zastávkách v boxech se pořadí na prvních místech nezměnilo. Za suverénním Ekströmem následoval Kristensen, Frentzen, Green, Paffett, Abt, Stippler, McNish, Alesi, Capello, Spengler, Kaffer a Margaritis.
Kristensen sice v závěru ještě snížil ztrátu na vedoucího Švéda na minimum, ale ten kontroloval situaci a zopakoval loňské vítězství, Audi se tak ve čtvrtém závodě sezony podařilo prolomit suverenitu Mercedesu. Tomu se naopak na stupně vítězů tentokrát dosáhnout nepodařilo. Třetím místem ukončil bodový půst expilot F1 Heinz Harald Frentzen s Opelem.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?