Jezdci Audi se nám vyjádřili k prvnímu dni na brněnském okruhu. Po vítězství značky Audi v obou jízdách bylo řečeno:
Allan McNish (Audi Sport Team Abt #6) 1. pozice / 5. pozice, 1m 54.700s “Dnešek byl velmi dobrý den. Jel jsem v Brně poprvé a hned jsemse s okruhem sblížil. Trať charakterizuje výzvu. Moje A4 zaznamenala nějaké zlepšení během posledních testů ve Spa. Auto je dobře vyvážené, snad je jen trochu víc přetáčivé. Ale jsme mezi nejrychlejšími jezdci.“
Mattias Ekström (Audi Sport Team Abt Sportsline #1) 2. pozice / 3. pozice, 1m 54.892s “Okruh v Brně mám opravdu rád. Ale dnes bylo trochu víc nečistot na trati. Budeme tomu čelit, ale to mě baví. Ne, ale žerty stranou: udělali jsme velký postup vpřed dnes, čímž jsme dokončili dlouhý program testů.“
Martin Tomczyk (Audi Sport Team Abt Sportsline #2) 3. pozice / 6. pozice, 1m 55.076s “Jsem velmi spokojený. Moje jízda nebyla zcela čistá. Stále potřebujeme udělat ještě nějaké úpravy na zadní nápravě. Dnes jsme jen testovali na nedělní závod a dobře se připravili. Zítra se budeme soustředit hlavně na kvalifikační jízdy.“
Christian Abt (Audi Sport Team Joest Racing #14) 4. pozice / 17. pozice, 1m 55.636s “Všechny naše práce dnes byly zaměřeny na nedělní závod. Dnes v noci mohu v klidu odpočívat, protože auto jelo skvěle. Dopoledne jsem zajel 4. čas – a vím, že odpoledne jsem měl být zase v předu, když jsem měl novou sadu pneumatik. Ale rozhodl jsme se, že lepší bude se soustředit na Sobotu.“
Rinaldo Capello (Audi Sport Team Joest #18) 20. pozice / 13. pozice, 1m 55.925s “Jsem šťastný, protože jsme odpoledne vyřešili problém s nedotáčivostí. Změnili jsme dvě věci na autě, což nám pomohlo. Za prvé, musel jsem si zvyknout na moc zavřenou přední nápravu. Proto jsme nemohl moc využit výhod nových pneumatik. Nyní jsme velmi spokojen se svým časem, který jsme zajel s těmito pneumatikami.“
Pierre Kaffer (Audi Sport Team Joest Racing #15) 7. pozice / 18. pozice, 1m 55.962s “Mám rád okruh vBrně a jsem skutečně spokojen s dnešními jízdami – s výjimkou mého výletu do štěrkové zóny před cílem. Hleděli jsme hlavně na dobré řízení s našim nastavením. Jsem si jist, že zítra nás uvidíte jak bojujeme velmi těsně o přední pozice.“
Frank Stippler (Audi Sport Team Joest #19) 19. pozice / 16. pozice, 1m 56.085s “S autem se mi dnes nezacházelo tak, jak bych potřeboval. Potřebujeme něco změnit pro zítřek. Snad bych měl změnit styl jízdy na trati, který je pro mě nový. Hlavně, mám rád Brno. Hlavně, okruh nabízí mnoho variant a není to jeden z těch „syntetických“ okruhů.“ Foto: Allan McNish ; Audi Sport Press
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.