Jezdci Audi se nám vyjádřili k prvnímu dni na brněnském okruhu. Po vítězství značky Audi v obou jízdách bylo řečeno:
Allan McNish (Audi Sport Team Abt #6) 1. pozice / 5. pozice, 1m 54.700s “Dnešek byl velmi dobrý den. Jel jsem v Brně poprvé a hned jsemse s okruhem sblížil. Trať charakterizuje výzvu. Moje A4 zaznamenala nějaké zlepšení během posledních testů ve Spa. Auto je dobře vyvážené, snad je jen trochu víc přetáčivé. Ale jsme mezi nejrychlejšími jezdci.“
Mattias Ekström (Audi Sport Team Abt Sportsline #1) 2. pozice / 3. pozice, 1m 54.892s “Okruh v Brně mám opravdu rád. Ale dnes bylo trochu víc nečistot na trati. Budeme tomu čelit, ale to mě baví. Ne, ale žerty stranou: udělali jsme velký postup vpřed dnes, čímž jsme dokončili dlouhý program testů.“
Martin Tomczyk (Audi Sport Team Abt Sportsline #2) 3. pozice / 6. pozice, 1m 55.076s “Jsem velmi spokojený. Moje jízda nebyla zcela čistá. Stále potřebujeme udělat ještě nějaké úpravy na zadní nápravě. Dnes jsme jen testovali na nedělní závod a dobře se připravili. Zítra se budeme soustředit hlavně na kvalifikační jízdy.“
Christian Abt (Audi Sport Team Joest Racing #14) 4. pozice / 17. pozice, 1m 55.636s “Všechny naše práce dnes byly zaměřeny na nedělní závod. Dnes v noci mohu v klidu odpočívat, protože auto jelo skvěle. Dopoledne jsem zajel 4. čas – a vím, že odpoledne jsem měl být zase v předu, když jsem měl novou sadu pneumatik. Ale rozhodl jsme se, že lepší bude se soustředit na Sobotu.“
Rinaldo Capello (Audi Sport Team Joest #18) 20. pozice / 13. pozice, 1m 55.925s “Jsem šťastný, protože jsme odpoledne vyřešili problém s nedotáčivostí. Změnili jsme dvě věci na autě, což nám pomohlo. Za prvé, musel jsem si zvyknout na moc zavřenou přední nápravu. Proto jsme nemohl moc využit výhod nových pneumatik. Nyní jsme velmi spokojen se svým časem, který jsme zajel s těmito pneumatikami.“
Pierre Kaffer (Audi Sport Team Joest Racing #15) 7. pozice / 18. pozice, 1m 55.962s “Mám rád okruh vBrně a jsem skutečně spokojen s dnešními jízdami – s výjimkou mého výletu do štěrkové zóny před cílem. Hleděli jsme hlavně na dobré řízení s našim nastavením. Jsem si jist, že zítra nás uvidíte jak bojujeme velmi těsně o přední pozice.“
Frank Stippler (Audi Sport Team Joest #19) 19. pozice / 16. pozice, 1m 56.085s “S autem se mi dnes nezacházelo tak, jak bych potřeboval. Potřebujeme něco změnit pro zítřek. Snad bych měl změnit styl jízdy na trati, který je pro mě nový. Hlavně, mám rád Brno. Hlavně, okruh nabízí mnoho variant a není to jeden z těch „syntetických“ okruhů.“ Foto: Allan McNish ; Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?