Ekström: Je to jako sen

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 16. dubna 2005 21:56
Sdílej:

Mattias Ekström v průběhu víkendu nezářil, ale jeho čas neměl v rozhodující okamžik přemožitele.

Sice byl v letmém kole pomalejší než Schneider v předcházející kvalifikaci, ale letmé kolo chyby neodpouští, navíc byla dráha podle Švéda při SuperPole pomalejší. „V průběhu mého letmého kola jsem si byl jistý. Věřil jsem sice v lepší čas, ale dráha byla stále pomalejší. Naše přání dobrého výsledku bylo splněno a získat v prvním závodě Pole position je jako sen. Jsem naprosto v pohodě.“ „Napínavé SuperPole až do poslední minuty. Mattias zajel perfektní kolo bez jediné chyby. Jsme spokojeni,“ komentoval dnešní úspěch šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. Foto: Audi Sport Press
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.