Třetí rok v řadě nebudou chybět mohutné speciály Bentley Continental GT3 v závodě 24h Nürburgring. Bentley Team Abt nasadí dva vozy.
Do Continentalu GT3 se opět posadí Christer Jöns, Chris Brück a Christian Menzel. Tuto trojici pak doplní mladý Jihoafričan Jordan Pepper, jenž vloni hájil barvy týmu Bentley Team Abt v ADAC GT Masters.
Naopak nováčky v německém týmu budou rychlý Belgičan Nico Verdonck a vítěz čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu z roku 2014 Christian Mamerow.
"Jsem moc rád, že budu moci na Nürburgringu reprezentovat Bentley. Moc dobře vím, jak těžké je zvítězit a kolik do toho musíte vložit úsilí, ale by skvělé, kdybych přidal další vítězství do sbírky," prozradil Mamerow.
Mimo samotný závod na 24 hodin, se Bentley Team Abt zúčastní i úvodních dvou klání VLN a kvalifikačního závodu před N24.
"Vloni jsme skončili sedmí a to byl teprve náš druhý pokus. Letos budeme díky silnému partnerství Bentley Motorsport a Bentley Team Abt mířit ještě výše," prozradil šéf sportovního oddělení Bentley Brian Gush.
Z prohlášení Briana Gushe tak vyplývá, že i letos bude Bentley na Nordschleife spoléhat pouze na německou skvadru.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.