Třetí rok v řadě nebudou chybět mohutné speciály Bentley Continental GT3 v závodě 24h Nürburgring. Bentley Team Abt nasadí dva vozy.
Do Continentalu GT3 se opět posadí Christer Jöns, Chris Brück a Christian Menzel. Tuto trojici pak doplní mladý Jihoafričan Jordan Pepper, jenž vloni hájil barvy týmu Bentley Team Abt v ADAC GT Masters.
Naopak nováčky v německém týmu budou rychlý Belgičan Nico Verdonck a vítěz čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu z roku 2014 Christian Mamerow.
"Jsem moc rád, že budu moci na Nürburgringu reprezentovat Bentley. Moc dobře vím, jak těžké je zvítězit a kolik do toho musíte vložit úsilí, ale by skvělé, kdybych přidal další vítězství do sbírky," prozradil Mamerow.
Mimo samotný závod na 24 hodin, se Bentley Team Abt zúčastní i úvodních dvou klání VLN a kvalifikačního závodu před N24.
"Vloni jsme skončili sedmí a to byl teprve náš druhý pokus. Letos budeme díky silnému partnerství Bentley Motorsport a Bentley Team Abt mířit ještě výše," prozradil šéf sportovního oddělení Bentley Brian Gush.
Z prohlášení Briana Gushe tak vyplývá, že i letos bude Bentley na Nordschleife spoléhat pouze na německou skvadru.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?