Třetí rok v řadě nebudou chybět mohutné speciály Bentley Continental GT3 v závodě 24h Nürburgring. Bentley Team Abt nasadí dva vozy.
Do Continentalu GT3 se opět posadí Christer Jöns, Chris Brück a Christian Menzel. Tuto trojici pak doplní mladý Jihoafričan Jordan Pepper, jenž vloni hájil barvy týmu Bentley Team Abt v ADAC GT Masters.
Naopak nováčky v německém týmu budou rychlý Belgičan Nico Verdonck a vítěz čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu z roku 2014 Christian Mamerow.
"Jsem moc rád, že budu moci na Nürburgringu reprezentovat Bentley. Moc dobře vím, jak těžké je zvítězit a kolik do toho musíte vložit úsilí, ale by skvělé, kdybych přidal další vítězství do sbírky," prozradil Mamerow.
Mimo samotný závod na 24 hodin, se Bentley Team Abt zúčastní i úvodních dvou klání VLN a kvalifikačního závodu před N24.
"Vloni jsme skončili sedmí a to byl teprve náš druhý pokus. Letos budeme díky silnému partnerství Bentley Motorsport a Bentley Team Abt mířit ještě výše," prozradil šéf sportovního oddělení Bentley Brian Gush.
Z prohlášení Briana Gushe tak vyplývá, že i letos bude Bentley na Nordschleife spoléhat pouze na německou skvadru.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?