Audi oznámilo svou jezdeckou sestavu co se týče týmů. Na rozdíl od Mercedesu, či BMW si ingolstadtská automobilka ponechá v seriálu DTM všechny tři týmy.
Mercedes se vzdal svých týmů ART Grand Prix a Mücke Motorsport, zatímco BMW Team Schnitzer se vrací zpět do světa GT závodů. Audi uvažovalo jinak a díky tomu zůstanou ve hře všechny tři týmy se čtyřmi kruhy ve znaku.
Abt Sportsline loni spravoval hned čtyři vozy. Letos bude mít na starosti pouze dva speciály, a to pro Mattiase Ekströma a Nica Müllera. Tým kolem Hanse Christiana Abta měl situaci ulehčenou odchody Edoarda Mortary a Miguela Moliny.
Ve skvadře Phoenix Racing již šestým rokem zůstává Mike Rockenfeller, kterého doplní nováček v DTM Loïc Duval.
V Audi Team Rosberg spojí svoje síly Jamie Green a René Rast, který vloni uchvátil šéfy v Audi svou rychlostí.
"Díky Mattiasovi v Abtu, Jamiemu v Rosbergu a Mikovi ve Phoenixu máme ve všech týmech rozené jedničky. Nico Müller jde ve stopách Eda Mortary a René s Loïcem budou těžit ze zkušeností svých týmových kolegů," řekl Dieter Gas, šéf Audi Motorsport.
Abt AudiMattias EkstromNico Muller
Phoenix AudiLoic DuvalMike Rockenfeller
Rosberg AudiRene RastJamie Green
RMG BMWMarco WittmannTimo GlockAugusto Farfus
RBM BMWBruno SpenglerTom BlomqvistMaxime Martin
HWA MercedesEdoardo MortaraGary PaffettPaul di RestaRobert WickensLucas AuerMaro Engel
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.