Audi oznámilo svou jezdeckou sestavu co se týče týmů. Na rozdíl od Mercedesu, či BMW si ingolstadtská automobilka ponechá v seriálu DTM všechny tři týmy.
Mercedes se vzdal svých týmů ART Grand Prix a Mücke Motorsport, zatímco BMW Team Schnitzer se vrací zpět do světa GT závodů. Audi uvažovalo jinak a díky tomu zůstanou ve hře všechny tři týmy se čtyřmi kruhy ve znaku.
Abt Sportsline loni spravoval hned čtyři vozy. Letos bude mít na starosti pouze dva speciály, a to pro Mattiase Ekströma a Nica Müllera. Tým kolem Hanse Christiana Abta měl situaci ulehčenou odchody Edoarda Mortary a Miguela Moliny.
Ve skvadře Phoenix Racing již šestým rokem zůstává Mike Rockenfeller, kterého doplní nováček v DTM Loïc Duval.
V Audi Team Rosberg spojí svoje síly Jamie Green a René Rast, který vloni uchvátil šéfy v Audi svou rychlostí.
"Díky Mattiasovi v Abtu, Jamiemu v Rosbergu a Mikovi ve Phoenixu máme ve všech týmech rozené jedničky. Nico Müller jde ve stopách Eda Mortary a René s Loïcem budou těžit ze zkušeností svých týmových kolegů," řekl Dieter Gas, šéf Audi Motorsport.
Abt AudiMattias EkstromNico Muller
Phoenix AudiLoic DuvalMike Rockenfeller
Rosberg AudiRene RastJamie Green
RMG BMWMarco WittmannTimo GlockAugusto Farfus
RBM BMWBruno SpenglerTom BlomqvistMaxime Martin
HWA MercedesEdoardo MortaraGary PaffettPaul di RestaRobert WickensLucas AuerMaro Engel
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.