U Audi se žádná protekce netrpí

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 8. dubna 2005 13:55
Sdílej:

Jen něco přes týden zbývá do prvního závodu letošní sezony.

Audi poprvé nasadí 8 vozů. Tým Abt pojede se čtyřmi letošními specifikacemi a Joest bude nasazovat vozy loňské. O obrovské konkurenci nejen v šampionátu, ale i v týmu Audi svědčí fakt, že Christian Abt bude závodit s loňským vozem u Joesta, nikoliv v týmu vedeném jeho otcem Hansem Jürgenem. Allan McNish, Pierre Kaffer a Frank Stippler mají před sebou debutovou sezonu. Podobně i Rinaldo Capello, ale ten už závod DTM okusil při prestižním a do šampionátu nezapočítávaném podniku v Číně. Mattias Ekström O kvalitách našeho letošního vozu budeme vědět hned po prvním závodě. Na Hockenheimringu se nám nikdy moc nedařilo, takže když budeme silní tam, budeme asi konkurenceschopní všude. Martin Tomczyk Přeji si, abychom byli schopni vyhrávat hned od prvního závodu. Mým cílem je Top5, to by byl dobrý start. Tom Kristensen Loni jsem na Hockenheimringu debutoval a neznal jsem ho, teď mám rok zkušeností k dobru, a tento okruh mám rád. Allan McNish Bude to tvrdý víkend. Vím ale, jak dobré naše Audi je, takže očekávám dobré výsledky. Christian Abt S loňským vozem mohu mít jediný cíl, sbírat body. Nevěřím, že bychom se dokázali kvalifikovat v Top10, je potřeba si zajistit ale dobré postavení na startu závodu. Pierre Kaffer Ve Spa to bylo velké povzbuzení, ale musíme si počkat. Body by byly skvělé. Rinaldo Capello Menší váha loňských vozů nám určitě pomůže, ale jak na tom budeme, ukáže až kvalifikace. Bylo by vynikající získat umístění v Top10, ale nebude to snadné. Frank Stippler Po nehodě ve Spa pracuje tým usilovně na tom, aby mi dal do úvodu sezony perfektně opravený podvozek. Chtěl bych se odměnit dobrým výkonem. Foto: Audi Sport Press
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.