U Audi se žádná protekce netrpí

Kristensen, Tom
Kristensen, Tom, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 8. dubna 2005 13:55
Sdílej:

Jen něco přes týden zbývá do prvního závodu letošní sezony.

Audi poprvé nasadí 8 vozů. Tým Abt pojede se čtyřmi letošními specifikacemi a Joest bude nasazovat vozy loňské. O obrovské konkurenci nejen v šampionátu, ale i v týmu Audi svědčí fakt, že Christian Abt bude závodit s loňským vozem u Joesta, nikoliv v týmu vedeném jeho otcem Hansem Jürgenem. Allan McNish, Pierre Kaffer a Frank Stippler mají před sebou debutovou sezonu. Podobně i Rinaldo Capello, ale ten už závod DTM okusil při prestižním a do šampionátu nezapočítávaném podniku v Číně. Mattias Ekström O kvalitách našeho letošního vozu budeme vědět hned po prvním závodě. Na Hockenheimringu se nám nikdy moc nedařilo, takže když budeme silní tam, budeme asi konkurenceschopní všude. Martin Tomczyk Přeji si, abychom byli schopni vyhrávat hned od prvního závodu. Mým cílem je Top5, to by byl dobrý start. Tom Kristensen Loni jsem na Hockenheimringu debutoval a neznal jsem ho, teď mám rok zkušeností k dobru, a tento okruh mám rád. Allan McNish Bude to tvrdý víkend. Vím ale, jak dobré naše Audi je, takže očekávám dobré výsledky. Christian Abt S loňským vozem mohu mít jediný cíl, sbírat body. Nevěřím, že bychom se dokázali kvalifikovat v Top10, je potřeba si zajistit ale dobré postavení na startu závodu. Pierre Kaffer Ve Spa to bylo velké povzbuzení, ale musíme si počkat. Body by byly skvělé. Rinaldo Capello Menší váha loňských vozů nám určitě pomůže, ale jak na tom budeme, ukáže až kvalifikace. Bylo by vynikající získat umístění v Top10, ale nebude to snadné. Frank Stippler Po nehodě ve Spa pracuje tým usilovně na tom, aby mi dal do úvodu sezony perfektně opravený podvozek. Chtěl bych se odměnit dobrým výkonem. Foto: Audi Sport Press
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW posouvá hranice: Revoluční 800voltová technologie pro Neue Klasse slibuje rychlejší nabíjení i delší dojezd

BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.

Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).