Kalendář DTM pro rok 2017 oznámen

DTM v příští sezoně zavítá na stejné tratě jako letos
DTM v příští sezoně zavítá na stejné tratě jako letos, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 23. prosince 2016 22:24
Sdílej:

Organizátoři DTM oznámili kalendář série pro rok 2017. Ten, stejně jako ten letošní, čítá devět závodních víkendů, každý se dvěma závody. DTM navštíví stejné tratě jako letos.

Sezona obsahuje pět závodů v Německu a čtyři v zahraničí - v Maďarsku, Rusku, Holandsku a Rakousku. Sezóna začíná o víkendu 5. až 7. května již klasicky na Hockeinheimringu. Dva týdny na to se jede na Lausitzringu. Další závod na Hungaroringu se jede až za další čtyři týdny. V Budapešti se letos jelo až v září, tento termín se tedy přesunul na červen. 

První víkend v červenci se pak jede na Norisringu. Další závod kalednáře hostí Moskva, u které se všeobecně očekávalo, že bude kalendář uzavírat. V polovině srpna se pak pojede na Zandvoortu. V září bude následovat závod na Nürburgringu. Předposlední závod roku bude hostit Red Bull Ring. Sezonu pak v říjnu klasicky uzavře druhý závod sezony na Hockehheimu.

Kalendář DTM pro rok 2017:

5. - 7. května 2017 – Hockenheimring 19. - 21. května, 2017 – Lausitzring16. - 18. června 2017 – Hungaroring 30. června - 2. července 2017 – Norisring21. - 23. července 2017 – Moscow Raceway 18. - 20. srpna 2017 – Circuit Park Zandvoort 8. - 10. září 2017 – Nürburgring22. - 24. září 2017 – Red Bull Ring Spielberg13. - 15. října 2017 – Hockenheimring

Všechna data musí ještě schválit DMSB a FIA.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.