Organizátoři DTM oznámili kalendář série pro rok 2017. Ten, stejně jako ten letošní, čítá devět závodních víkendů, každý se dvěma závody. DTM navštíví stejné tratě jako letos.
Sezona obsahuje pět závodů v Německu a čtyři v zahraničí - v Maďarsku, Rusku, Holandsku a Rakousku. Sezóna začíná o víkendu 5. až 7. května již klasicky na Hockeinheimringu. Dva týdny na to se jede na Lausitzringu. Další závod na Hungaroringu se jede až za další čtyři týdny. V Budapešti se letos jelo až v září, tento termín se tedy přesunul na červen.
První víkend v červenci se pak jede na Norisringu. Další závod kalednáře hostí Moskva, u které se všeobecně očekávalo, že bude kalendář uzavírat. V polovině srpna se pak pojede na Zandvoortu. V září bude následovat závod na Nürburgringu. Předposlední závod roku bude hostit Red Bull Ring. Sezonu pak v říjnu klasicky uzavře druhý závod sezony na Hockehheimu.
Kalendář DTM pro rok 2017:
5. - 7. května 2017 – Hockenheimring 19. - 21. května, 2017 – Lausitzring16. - 18. června 2017 – Hungaroring 30. června - 2. července 2017 – Norisring21. - 23. července 2017 – Moscow Raceway 18. - 20. srpna 2017 – Circuit Park Zandvoort 8. - 10. září 2017 – Nürburgring22. - 24. září 2017 – Red Bull Ring Spielberg13. - 15. října 2017 – Hockenheimring
Všechna data musí ještě schválit DMSB a FIA.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.