Piloti Audi a ledová příprava

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: Audi Sport Press
Daniel Šupa 6. března 2005 20:52
Sdílej:

Málo kyslíku a ledový vzduch, taková byla příprava továrních jezdců Audi.

V horském středisku Allgäu absolvovali Christian Abt, Frank Biela, Rinaldo Capello, Mattias Ekström, Pierre Kaffer, Tom Kristensen, Allan McNish, Emanuele Pirro, Frank Stippler, Martin Tomczyk a Marco Werner týdenní soustředění zaměřené na fyzickou zdatnost a vytrvalost. „Naši jezdci jsou v lepší formě než o rok dříve,“ prozradil po šesti dnech Christian John, doktor Audi Motorsport. Každý jezdec má svůj individuální tréninkový plán až do prvního závodu sezony. „Dobrá kondice je velmi důležitá, neboť při vysokých teplotách v kokpitu je zátěž organismu skutečně vysoká.“ Ale nešlo pouze o fyzičku, dalším cílem je získat pravý týmový duch. Jezdci se se svými průvodci věnovali lukostřelbě, fotbalu, lyžování, vodnímu pólu a také cestě na vrchol Ofterschwanger Horn se sněžnicemi na nohou. „Je důležité, aby si naši jezdci rozuměli a týmový duch je potřebný, zvláště v seriálu jakým je DTM nebo závody sportovních prototypů,“ doplnil šéf Audi Motorsport Wolfgang Ullrich. Foto: Audi Sport Press
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.