Kolize mezi António Félix Da Costou a Edoardo Mortarou na rakouském Red Bull Ring ve Spielbergu měla dohru. Oba jezdci během závodu vzájemně hned dvakrát kolidoval.
První vzájemný kontakt přišel v sedmém kole, kdy Portugalec z BMW Motorsport vrazil do Itala na Audi při obraně své závodní pozice právě před jezdcem Audi Sport. Da Costa byl na základě tohoto kontaktu varován komisaři, jednalo se o druhé varování během víkendu a také během sezony. Pokud nějaký jezdec dostane během sezony tři varování, tak je na startu dalšího závodu automaticky penalizován ztrátou pěti míst.
V dalším průběhu závodu se da Costa snažil ve 24. kole před Würth Kurve předjet Mortaru. António Félix už by vepředu, Edoardo do něj ze zadu narazil a obě auta se roztočila. Výsledkem bylo, že oba jezdci skončili v kařírku vedle trati. Pro Mortaru to byl konec závodu, da Costa se ztrátou pokračoval (v cíli byl ale klasifikován až jako 21.). Portugalec tak byl jediným pilotem BMW, který nezískal body.
Da Costa dostal ještě za menší prohřešek pokutu 1 000 EUR - po závodě nevrátil do svého auta správně volat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?