Kolize mezi António Félix Da Costou a Edoardo Mortarou na rakouském Red Bull Ring ve Spielbergu měla dohru. Oba jezdci během závodu vzájemně hned dvakrát kolidoval.
První vzájemný kontakt přišel v sedmém kole, kdy Portugalec z BMW Motorsport vrazil do Itala na Audi při obraně své závodní pozice právě před jezdcem Audi Sport. Da Costa byl na základě tohoto kontaktu varován komisaři, jednalo se o druhé varování během víkendu a také během sezony. Pokud nějaký jezdec dostane během sezony tři varování, tak je na startu dalšího závodu automaticky penalizován ztrátou pěti míst.
V dalším průběhu závodu se da Costa snažil ve 24. kole před Würth Kurve předjet Mortaru. António Félix už by vepředu, Edoardo do něj ze zadu narazil a obě auta se roztočila. Výsledkem bylo, že oba jezdci skončili v kařírku vedle trati. Pro Mortaru to byl konec závodu, da Costa se ztrátou pokračoval (v cíli byl ale klasifikován až jako 21.). Portugalec tak byl jediným pilotem BMW, který nezískal body.
Da Costa dostal ještě za menší prohřešek pokutu 1 000 EUR - po závodě nevrátil do svého auta správně volat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.