Ve hře je také start některého z českých jezdců.
Antonín Charouz:„Jsem velmi rád, že to takto dopadlo. Už jsem byl asi jediný, kdo věřil, že můžeme i letos závod uspořádat. Loňský závod jsme zvládli velmi dobře, ohlasy byli mimořádně pozitivní. DTM slibuje letos ještě lepší podívanou s hvězdným jezdeckým polem než loni, pro české fanoušky to bude určitě lahůdka. Objevila se také možnost, že ve startovním poli bude i český jezdec, ale zatím nemohu prozradit podrobnosti.“ Kalendář DTM 2005 17. dubna Hockenheimring 1. května Lausitzring 15. května Spa-Francorchamps 5. června Brno 26. června Oschersleben 17. července Norisring 7. srpna Nürburgring 28. srpna Zandvoort 18. září Avignon 2. říjen Istanbul 23. října Hockenheimring Tisková zpráva: BPA sport marketing a.s. Foto: Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?