Ve hře je také start některého z českých jezdců.
Antonín Charouz:„Jsem velmi rád, že to takto dopadlo. Už jsem byl asi jediný, kdo věřil, že můžeme i letos závod uspořádat. Loňský závod jsme zvládli velmi dobře, ohlasy byli mimořádně pozitivní. DTM slibuje letos ještě lepší podívanou s hvězdným jezdeckým polem než loni, pro české fanoušky to bude určitě lahůdka. Objevila se také možnost, že ve startovním poli bude i český jezdec, ale zatím nemohu prozradit podrobnosti.“ Kalendář DTM 2005 17. dubna Hockenheimring 1. května Lausitzring 15. května Spa-Francorchamps 5. června Brno 26. června Oschersleben 17. července Norisring 7. srpna Nürburgring 28. srpna Zandvoort 18. září Avignon 2. říjen Istanbul 23. října Hockenheimring Tisková zpráva: BPA sport marketing a.s. Foto: Auto News Network
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?