Na závěr testů v Monteblancu zajel nejrychlejší čas Timo Glock a značka BMW. Šlo dokonce o nejrychlejší čas týdne. Technické problémy potkaly novotou vonící Mercedes Garyho Paffetta. Nejpilnější byl dnes Augusto Farfus z tábora BMW (157 kol).
Po dvou vítězstvích Mattiase Ekströma teď přebírá otěže Timo Glock. Jezdec BMW zakončil testy ve Španělsku nejrychlejším časem - 1:21,311 min. Němec byl dnes o 6 desetin rychlejší než pilot Audi, Mattias Ekström, a stanovil tak nejlepší čas testů. Nejrychlejší Mercedes byl na 3. místě v rukou Paula di Resty.
"Je hezké sedět po dlouhé pauze opět ve voze a absolvovat testovací kilometry. I když je Monteblanco velmi speciální tratí se specifickým druhem asfaltu a množstvím terénních vln. Zvládli jsme dobře projít náš program. Navíc jsem test využil k tomu, abychom s mým novým týmem RMG udělali první kroky.
Seznámil jsem se s mým novým závodním inženýrem a také mechaniky týmu Stefana Reinholda. Teď už se těším na další test na Hockenheimu. Doufám, že tam budeme mít dobré počasí," řekl Timo Glock. Své pocity sdělil novinářům také zástupce Mercedesu, Paul di Resta: "Byl to další dobrý den.
Hodně jsme se toho o autě dozvěděli.Z Monteblanca odjíždím s dobrými pocity. V předchozích dnech jsme udělali krok vpřed. Teď už se těším na test na Hockenheimu. Bude zajímavé jet s autem na trati, kterou tak dobře známe."
Méně šťastný byl po dnešku Gary Paffett. Brit měl technické problémy a zvládl jen 41 kol. Díky tomu mu patřila až poslední příčka: "Ráno jsme měli technický problém, který musíme ještě prověřit. Ztratili jsme tím hodně času a na trať mohli vyrazit až odpoledne. Pak jsme pracovali na nastavení a sbírali data."
Jediné Audi ve Španělsku neměnilo své jezdce - všechny tři dny testovali Ekström a Green. Další test bude na Hockenheimringu od 5. do 8. dubna. Jde o oficiální ITR test. Sezona 2016 se rozběhne o měsíc později, 6. - 8. května, na stejném okruhu.
pozice jezdec vůz čas kola 1 Timo Glock BMW M4 DTM 1:21,311 137 2 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:21,929 114 3 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM 1:21,932 104 4 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:22,143 146 5 Augusto Farfus BMW M4 DTM 1:22,278 157 6 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM 1:22,415 41Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?