Na závěr testů v Monteblancu zajel nejrychlejší čas Timo Glock a značka BMW. Šlo dokonce o nejrychlejší čas týdne. Technické problémy potkaly novotou vonící Mercedes Garyho Paffetta. Nejpilnější byl dnes Augusto Farfus z tábora BMW (157 kol).
Po dvou vítězstvích Mattiase Ekströma teď přebírá otěže Timo Glock. Jezdec BMW zakončil testy ve Španělsku nejrychlejším časem - 1:21,311 min. Němec byl dnes o 6 desetin rychlejší než pilot Audi, Mattias Ekström, a stanovil tak nejlepší čas testů. Nejrychlejší Mercedes byl na 3. místě v rukou Paula di Resty.
"Je hezké sedět po dlouhé pauze opět ve voze a absolvovat testovací kilometry. I když je Monteblanco velmi speciální tratí se specifickým druhem asfaltu a množstvím terénních vln. Zvládli jsme dobře projít náš program. Navíc jsem test využil k tomu, abychom s mým novým týmem RMG udělali první kroky.
Seznámil jsem se s mým novým závodním inženýrem a také mechaniky týmu Stefana Reinholda. Teď už se těším na další test na Hockenheimu. Doufám, že tam budeme mít dobré počasí," řekl Timo Glock. Své pocity sdělil novinářům také zástupce Mercedesu, Paul di Resta: "Byl to další dobrý den.
Hodně jsme se toho o autě dozvěděli.Z Monteblanca odjíždím s dobrými pocity. V předchozích dnech jsme udělali krok vpřed. Teď už se těším na test na Hockenheimu. Bude zajímavé jet s autem na trati, kterou tak dobře známe."
Méně šťastný byl po dnešku Gary Paffett. Brit měl technické problémy a zvládl jen 41 kol. Díky tomu mu patřila až poslední příčka: "Ráno jsme měli technický problém, který musíme ještě prověřit. Ztratili jsme tím hodně času a na trať mohli vyrazit až odpoledne. Pak jsme pracovali na nastavení a sbírali data."
Jediné Audi ve Španělsku neměnilo své jezdce - všechny tři dny testovali Ekström a Green. Další test bude na Hockenheimringu od 5. do 8. dubna. Jde o oficiální ITR test. Sezona 2016 se rozběhne o měsíc později, 6. - 8. května, na stejném okruhu.
pozice jezdec vůz čas kola 1 Timo Glock BMW M4 DTM 1:21,311 137 2 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:21,929 114 3 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM 1:21,932 104 4 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:22,143 146 5 Augusto Farfus BMW M4 DTM 1:22,278 157 6 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM 1:22,415 41Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?