Test Monteblanco: Glock s BMW vyhrává poslední den

Glock zajel ve Španělsku nejrychlejší kolo týdne
Glock zajel ve Španělsku nejrychlejší kolo týdne, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 25. února 2016 23:02
Sdílej:

Na závěr testů v Monteblancu zajel nejrychlejší čas Timo Glock a značka BMW. Šlo dokonce o nejrychlejší čas týdne. Technické problémy potkaly novotou vonící Mercedes Garyho Paffetta. Nejpilnější byl dnes Augusto Farfus z tábora BMW (157 kol).

Po dvou vítězstvích Mattiase Ekströma teď přebírá otěže Timo Glock. Jezdec BMW zakončil testy ve Španělsku nejrychlejším časem - 1:21,311 min. Němec byl dnes o 6 desetin rychlejší než pilot Audi, Mattias Ekström, a stanovil tak nejlepší čas testů. Nejrychlejší Mercedes byl na 3. místě v rukou Paula di Resty.

"Je hezké sedět po dlouhé pauze opět ve voze a absolvovat testovací kilometry. I když je Monteblanco velmi speciální tratí se specifickým druhem asfaltu a množstvím terénních vln. Zvládli jsme dobře projít náš program. Navíc jsem test využil k tomu, abychom s mým novým týmem RMG udělali první kroky.

Seznámil jsem se s mým novým závodním inženýrem a také mechaniky týmu Stefana Reinholda. Teď už se těším na další test na Hockenheimu. Doufám, že tam budeme mít dobré počasí," řekl Timo Glock. Své pocity sdělil novinářům také zástupce Mercedesu, Paul di Resta: "Byl to další dobrý den.

Hodně jsme se toho o autě dozvěděli.Z Monteblanca odjíždím s dobrými pocity. V předchozích dnech jsme udělali krok vpřed. Teď už se těším na test na Hockenheimu. Bude zajímavé jet s autem na trati, kterou tak dobře známe."

Méně šťastný byl po dnešku Gary Paffett. Brit měl technické problémy a zvládl jen 41 kol. Díky tomu mu patřila až poslední příčka: "Ráno jsme měli technický problém, který musíme ještě prověřit. Ztratili jsme tím hodně času a na trať mohli vyrazit až odpoledne. Pak jsme pracovali na nastavení a sbírali data."

Jediné Audi ve Španělsku neměnilo své jezdce - všechny tři dny testovali Ekström a Green. Další test bude na Hockenheimringu od 5. do 8. dubna. Jde o oficiální ITR test. Sezona 2016 se rozběhne o měsíc později, 6. - 8. května, na stejném okruhu.

pozice jezdec vůz čas kola 1 Timo Glock BMW M4 DTM 1:21,311 137 2 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:21,929 114 3 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM 1:21,932 104 4 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:22,143 146 5 Augusto Farfus BMW M4 DTM 1:22,278 157 6 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM 1:22,415 41
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.