Jezdec Audi, Mattias Ekström, byl také druhý den testů na španělském okruhu Monteblanco nejrychlejší a dokázal vylepšit i včerejší nejrychlejší čas.
I druhý den testů ve španělském Monteblacu ovládl Mattias Ekström s Audi. Švéd dokázal zajet nejrychlejší čas také včera, dnes se mu podařilo ale výsledky čas ještě zlepšit na hodnotu 1:21,429 min. Ekström byl navíc s 206 koly na svém kontě i ve středu nejpilnějším mužem. Druhým nejrychlejším byl dnes Marco Wittmann na BMW M4 DTM s časem 1:21,530 min.
Třetího času dosáhl Jamie Green s Audi RS5 DTM. Jeho nejlepší čas měl hodnotu 1:21,711 min. Pak následovala dvojice jezdců na nových Mercedesech AMG C-Coupé Paul di Resta (1:21,836 min.) a Gary Paffett (1:22,062 min). Poslední místo dnes obsadil Bruno Spengler s druhým BMW (1:23,448 min).
Zatímco Audi a BMW vsadilo na stejné piloty jako včera, tak Mercedes pro dnešek svoji sestavu kompletně obměnil. Di Resta a Paffett dle plánu dnes nahradili včerejší testovače, Roberta Wickense a Christiana Vietorise. "Pro nás to byl produktivní den. Odjel jsem hodně kol a mohl zvládnout svůj plánovaný program. Z pohledu týmu s tím můžeme být spokojeni. Zítra na tom chceme stavět a získávat další poznatky pro Hockenheimring. Doposud jsou moje dojmy z nového Mercedesu C 63 DTM velmi dobré," řekl Paul di Resta.
Značkový kolega, Gary Paffett, dodává: "Zimní pauza je v DTM velmi dlouhá, bylo tak super opět sedět v autě. Bohužel jsme dnes neodjeli tolik kol, kolik bychom rádi. Ale snad to budeme moci zítra dohnat. Už se těším na více kol v novém Mercedesu." Zítra je ve Španělsku v plánu třetí a zároveň poslední testovací den.
pozice jezdec vůz čas kola 1 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:21,429 206 2 Marco Wittmann BMW M4 DTM 1:21,530 161 3 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:21,711 200 4 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM 1:21,836 145 5 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM 1:22,062 54 6 Bruno Spengler BMW M4 DTM 1:23,448 125Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.