Jezdec Audi, Mattias Ekström, byl také druhý den testů na španělském okruhu Monteblanco nejrychlejší a dokázal vylepšit i včerejší nejrychlejší čas.
I druhý den testů ve španělském Monteblacu ovládl Mattias Ekström s Audi. Švéd dokázal zajet nejrychlejší čas také včera, dnes se mu podařilo ale výsledky čas ještě zlepšit na hodnotu 1:21,429 min. Ekström byl navíc s 206 koly na svém kontě i ve středu nejpilnějším mužem. Druhým nejrychlejším byl dnes Marco Wittmann na BMW M4 DTM s časem 1:21,530 min.
Třetího času dosáhl Jamie Green s Audi RS5 DTM. Jeho nejlepší čas měl hodnotu 1:21,711 min. Pak následovala dvojice jezdců na nových Mercedesech AMG C-Coupé Paul di Resta (1:21,836 min.) a Gary Paffett (1:22,062 min). Poslední místo dnes obsadil Bruno Spengler s druhým BMW (1:23,448 min).
Zatímco Audi a BMW vsadilo na stejné piloty jako včera, tak Mercedes pro dnešek svoji sestavu kompletně obměnil. Di Resta a Paffett dle plánu dnes nahradili včerejší testovače, Roberta Wickense a Christiana Vietorise. "Pro nás to byl produktivní den. Odjel jsem hodně kol a mohl zvládnout svůj plánovaný program. Z pohledu týmu s tím můžeme být spokojeni. Zítra na tom chceme stavět a získávat další poznatky pro Hockenheimring. Doposud jsou moje dojmy z nového Mercedesu C 63 DTM velmi dobré," řekl Paul di Resta.
Značkový kolega, Gary Paffett, dodává: "Zimní pauza je v DTM velmi dlouhá, bylo tak super opět sedět v autě. Bohužel jsme dnes neodjeli tolik kol, kolik bychom rádi. Ale snad to budeme moci zítra dohnat. Už se těším na více kol v novém Mercedesu." Zítra je ve Španělsku v plánu třetí a zároveň poslední testovací den.
pozice jezdec vůz čas kola 1 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:21,429 206 2 Marco Wittmann BMW M4 DTM 1:21,530 161 3 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:21,711 200 4 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM 1:21,836 145 5 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM 1:22,062 54 6 Bruno Spengler BMW M4 DTM 1:23,448 125Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.