Jezdec Audi, Mattias Ekström, byl také druhý den testů na španělském okruhu Monteblanco nejrychlejší a dokázal vylepšit i včerejší nejrychlejší čas.
I druhý den testů ve španělském Monteblacu ovládl Mattias Ekström s Audi. Švéd dokázal zajet nejrychlejší čas také včera, dnes se mu podařilo ale výsledky čas ještě zlepšit na hodnotu 1:21,429 min. Ekström byl navíc s 206 koly na svém kontě i ve středu nejpilnějším mužem. Druhým nejrychlejším byl dnes Marco Wittmann na BMW M4 DTM s časem 1:21,530 min.
Třetího času dosáhl Jamie Green s Audi RS5 DTM. Jeho nejlepší čas měl hodnotu 1:21,711 min. Pak následovala dvojice jezdců na nových Mercedesech AMG C-Coupé Paul di Resta (1:21,836 min.) a Gary Paffett (1:22,062 min). Poslední místo dnes obsadil Bruno Spengler s druhým BMW (1:23,448 min).
Zatímco Audi a BMW vsadilo na stejné piloty jako včera, tak Mercedes pro dnešek svoji sestavu kompletně obměnil. Di Resta a Paffett dle plánu dnes nahradili včerejší testovače, Roberta Wickense a Christiana Vietorise. "Pro nás to byl produktivní den. Odjel jsem hodně kol a mohl zvládnout svůj plánovaný program. Z pohledu týmu s tím můžeme být spokojeni. Zítra na tom chceme stavět a získávat další poznatky pro Hockenheimring. Doposud jsou moje dojmy z nového Mercedesu C 63 DTM velmi dobré," řekl Paul di Resta.
Značkový kolega, Gary Paffett, dodává: "Zimní pauza je v DTM velmi dlouhá, bylo tak super opět sedět v autě. Bohužel jsme dnes neodjeli tolik kol, kolik bychom rádi. Ale snad to budeme moci zítra dohnat. Už se těším na více kol v novém Mercedesu." Zítra je ve Španělsku v plánu třetí a zároveň poslední testovací den.
pozice jezdec vůz čas kola 1 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:21,429 206 2 Marco Wittmann BMW M4 DTM 1:21,530 161 3 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:21,711 200 4 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM 1:21,836 145 5 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM 1:22,062 54 6 Bruno Spengler BMW M4 DTM 1:23,448 125
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?