Po čtyřech společných letech se cesty Antonio Felixe da Costy a Red Bullu rozcházejí. Portugalec působil jako testovací pilot rakouské stáje, nyní se chce ale plně koncentrovat na DTM a Formuli E.
Testovací pilot stáje od Red Bull Racingu odchází a bude se v od následující sezony soustředit na svoje angažmá u BMW v DTM a také na starty ve Formuli E. Jezdec o tom informoval na svém účtu na Facebooku. Podle něj však jde o rozchod v dobrém.
"Není potřeba smutnit nad tím, že to končí. Jsem rád za to, že se to vůbec stalo. Po čtyřech velkolepých letech chci říci lidem od Red Bullu velké děkuji. Je čas jít dál. V příští sezoně se chci 100% soustředit na DTM a Formuli E," vysvětluje Antonio Felix da Costa.
Antonio Maria de Mello Breyner Felix da Costa se stal členem juniorského týmu Red Bull v půlce sezony 2012. V tomto roce obsadil v F3 třetí místo celkově a vyhrál prestižní závod v Macau. Následovalo angažmá na post třetího jezdce a na konci sezony 2012 se v Abú Zabí svezl v rámci testu mladíků.
V roce 2013 jezdil 24 letý jezdec ve Formuli 3,5 a další dva dny si užil v monopostu F1. Před sezonou 2014 se mělo za to, že postoupí do F1 jako jezdec Toro Rosso. Jenže jeho místo vyfoukl Daniil Kvjat, proto Antonio odešel do DTM. Tam má za sebou 28 závodů, jednou si vyjel pole-position, jedou závod vyhrál a třikrát stanul na podium.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?