Timo Scheider je rád, že už je letošní sezona s "nejnegativnějšími a nejhoršími momenty" za ním, avšak finále na Hockenheimringu jej potěšilo.
Timo Scheider si pomalu začal opět přivykat oslavám - napřed si připsal vítězství ve Stock Carech a pak na Hockenheimringu přišlo první vítězství v DTM po pěti letech. Mrzuté je, že sezona právě skončila. Timovi to ale zas až tak nevadí: "Kufr je sbalen a už se nemůžu dočkat, protože na mě doma čeká můj gauč," zahájil Timo Scheider.
Konec sezony byl sice docela povedený, ale průběh roku pro Němce nestál za nic. "Spektakulárnější - v negativním smyslu - už to dle mého názoru být nemohlo. Faktem je, že to pro mě byla nejtěžší sezona za posledních 15 let. Byly tam nejnegativnější a nejhorší momenty, které si člověk jako závodní jezdec dokáže představit," pokračuje Scheider.
Před závodním víkendem na Hockenheimu získal Timo během sezony body pouze v jediném závodě! Z německého Lausitzringu si odvezl 4 a 12 bodů za osmé a čtvrté místo. Pak už byly až do teď jeho maximem dvě dvanáctá místa z Oscherslebenu. Nakonec byl Scheider v hodnocení sezony osmnáctý. Nejhorším bodem sezony byl ale závod v rakouském Spielbergu, kdy byl z nedělního závodu po aféře "Timo, schieb ihn raus!" diskvalifikován za vystrčení z trati Roberta Wickense a Pascala Wehrleina.
"Negativní momenty letos převažují. Pro mě osobně a můj tým je to samozřejmě frustrující." Dobré výkony na posledních dvou závodech jej mohou naplnit optimismem pro zimní období. "I přes to všechno jsem velmi šťastný, že jsem na finálovém závodu mohl stát ještě jednou zcela nahoře a že jsem mohl ukázat, že to také zvládneme, když to klapne. Je pozitivní, že se to stalo při finále, protože pak bude zima o něco jednodušší."
Příští rok chce jezdec týmu Phoenix začít s dobrými výsledky hned zkraje roku. "To se nám letos nepovedlo - i když nám v tom bylo několikrát zabráněno sportovními komisaři. Pak jsme měli také opravdu neuvěřitelnou smůlu. Můžeme hodně mluvit o tom, co se stalo, ale faktem je, že to byla sezona k zapomění."
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.