Timo Scheider je rád, že už je letošní sezona s "nejnegativnějšími a nejhoršími momenty" za ním, avšak finále na Hockenheimringu jej potěšilo.
Timo Scheider si pomalu začal opět přivykat oslavám - napřed si připsal vítězství ve Stock Carech a pak na Hockenheimringu přišlo první vítězství v DTM po pěti letech. Mrzuté je, že sezona právě skončila. Timovi to ale zas až tak nevadí: "Kufr je sbalen a už se nemůžu dočkat, protože na mě doma čeká můj gauč," zahájil Timo Scheider.
Konec sezony byl sice docela povedený, ale průběh roku pro Němce nestál za nic. "Spektakulárnější - v negativním smyslu - už to dle mého názoru být nemohlo. Faktem je, že to pro mě byla nejtěžší sezona za posledních 15 let. Byly tam nejnegativnější a nejhorší momenty, které si člověk jako závodní jezdec dokáže představit," pokračuje Scheider.
Před závodním víkendem na Hockenheimu získal Timo během sezony body pouze v jediném závodě! Z německého Lausitzringu si odvezl 4 a 12 bodů za osmé a čtvrté místo. Pak už byly až do teď jeho maximem dvě dvanáctá místa z Oscherslebenu. Nakonec byl Scheider v hodnocení sezony osmnáctý. Nejhorším bodem sezony byl ale závod v rakouském Spielbergu, kdy byl z nedělního závodu po aféře "Timo, schieb ihn raus!" diskvalifikován za vystrčení z trati Roberta Wickense a Pascala Wehrleina.
"Negativní momenty letos převažují. Pro mě osobně a můj tým je to samozřejmě frustrující." Dobré výkony na posledních dvou závodech jej mohou naplnit optimismem pro zimní období. "I přes to všechno jsem velmi šťastný, že jsem na finálovém závodu mohl stát ještě jednou zcela nahoře a že jsem mohl ukázat, že to také zvládneme, když to klapne. Je pozitivní, že se to stalo při finále, protože pak bude zima o něco jednodušší."
Příští rok chce jezdec týmu Phoenix začít s dobrými výsledky hned zkraje roku. "To se nám letos nepovedlo - i když nám v tom bylo několikrát zabráněno sportovními komisaři. Pak jsme měli také opravdu neuvěřitelnou smůlu. Můžeme hodně mluvit o tom, co se stalo, ale faktem je, že to byla sezona k zapomění."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.