Timo Scheider je rád, že už je letošní sezona s "nejnegativnějšími a nejhoršími momenty" za ním, avšak finále na Hockenheimringu jej potěšilo.
Timo Scheider si pomalu začal opět přivykat oslavám - napřed si připsal vítězství ve Stock Carech a pak na Hockenheimringu přišlo první vítězství v DTM po pěti letech. Mrzuté je, že sezona právě skončila. Timovi to ale zas až tak nevadí: "Kufr je sbalen a už se nemůžu dočkat, protože na mě doma čeká můj gauč," zahájil Timo Scheider.
Konec sezony byl sice docela povedený, ale průběh roku pro Němce nestál za nic. "Spektakulárnější - v negativním smyslu - už to dle mého názoru být nemohlo. Faktem je, že to pro mě byla nejtěžší sezona za posledních 15 let. Byly tam nejnegativnější a nejhorší momenty, které si člověk jako závodní jezdec dokáže představit," pokračuje Scheider.
Před závodním víkendem na Hockenheimu získal Timo během sezony body pouze v jediném závodě! Z německého Lausitzringu si odvezl 4 a 12 bodů za osmé a čtvrté místo. Pak už byly až do teď jeho maximem dvě dvanáctá místa z Oscherslebenu. Nakonec byl Scheider v hodnocení sezony osmnáctý. Nejhorším bodem sezony byl ale závod v rakouském Spielbergu, kdy byl z nedělního závodu po aféře "Timo, schieb ihn raus!" diskvalifikován za vystrčení z trati Roberta Wickense a Pascala Wehrleina.
"Negativní momenty letos převažují. Pro mě osobně a můj tým je to samozřejmě frustrující." Dobré výkony na posledních dvou závodech jej mohou naplnit optimismem pro zimní období. "I přes to všechno jsem velmi šťastný, že jsem na finálovém závodu mohl stát ještě jednou zcela nahoře a že jsem mohl ukázat, že to také zvládneme, když to klapne. Je pozitivní, že se to stalo při finále, protože pak bude zima o něco jednodušší."
Příští rok chce jezdec týmu Phoenix začít s dobrými výsledky hned zkraje roku. "To se nám letos nepovedlo - i když nám v tom bylo několikrát zabráněno sportovními komisaři. Pak jsme měli také opravdu neuvěřitelnou smůlu. Můžeme hodně mluvit o tom, co se stalo, ale faktem je, že to byla sezona k zapomění."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.