Záložní jezdec Mercedesu v F1 a pilot trojcípé hvězdy v DTM přiznává, že ve druhém závodu na Zandvoortu, v neděli, měl velké štěstí, když po kontaktu s Audi RS5 DTM Miguela Moliny poškodil i svůj Mercedes C-Klasse AMG DTM.
Během druhého závodu v Holandsku došlo ke kontaktu mezi jezdcem HWA, Pascalem Wehrleinem, a jezdcem týmu Abt, Miguelem Molinou. Zatímco Španěl nedojel na následky havárie do cíle, Němec vyjel body za šesté místo.
Nicméně v důledku této nehody došlo i k poškození C63 AMG DTM - to zpomalilo tempo mladíka, který navíc v závěru závodu odolával tlaku Mattiase Ekströma jedoucího na Audi RS5 DTM. Švéd zažil velmi povedený závod, když po startu z 16. místa dojel 7.
"Měl jsem štěstí, že jsem vůbec dojel do cíle. Po té nehodě s Molinou bylo auto těžce poničené. Na konci jsem navíc musel tvrdě hájit svoji pozici. Bál jsem se, že dostanu defekt.
Moje řízení bylo úplně zničené. Také jsem postrádal několik aerodynamických částí auta." Nakonec se mu ale své místo uhájit podařilo, díky Vietorisovi a Paffettovi tak Mercedes do TOP10 dostal hned tři auta.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.