Opel rezignuje na DTM

Dumbreck, Peter
Dumbreck, Peter, foto: Peter Dumbreck
Daniel Šupa 15. října 2004 08:35
Sdílej:

Německá součást amerického gigantu General Motors údajně končí s tovární účastí v německém šampionátu.

Tento krok však není důsledkem drtivé porážky od Audi a Mercedesu, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale příčina je daleko drtivější a naléhavější. Finanční prostředky. Britský Autosport cituje Fritze Hendersona, ředitele GM Europe: „S finančními ztrátami od roku 1999 a bez náznaku zlepšení obchodní situace, nemáme jinou možnost, než výrazně redukovat náklady a zajistit budoucnost koncernu.“ Příští sezonu však budou tovární týmy startovat znovu. Hendersen stanovil termín odchodu nejdříve na konec sezony 2005. Dost možná bude tedy nadcházející sezona labutí písní továrního Opelu… Foto: Peter Dumbreck
Témata:
Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.