Tři týmy Audi se chystají po úspěšném vystoupení v Německu k dalšímu závodu do Portugalska.
„Naše maximální rychlost je ještě trochu slabší, ale naštěstí je v Estorilu hodně zatáček, což více vyhovuje našemu A4 DTM. Doufám, že tam budeme schopni uzavřít naši ztrátu, kterou jsme měli proti stuttgartským na Hockenheimringu,“ říká Mattias Ekstrom, jenž skončil v prvním závodě z jezdců Audi nejlépe, a to hned za dvojicí Paffett a Albers s Mercedesy.
Christian Abt si vzal za cíl zlepšení především v kvalifikaci a vyvarovat se problémů hned po startu. Další z jezdců Audi, Tom Kristensen, věří, že bude hodně rychlý: „Estoril je jedním z okruhů, které znám, a proto bych měl být v Portugalsku rychlý.“ Emanuele Pirro hodnotí okruh jako velmi technický a tvrdí, že právě na něm je potřeba hodně přítlaku, kterým A4 DTM disponuje. A Frank Biela věří v to, že poznatky z jarních testů budou při závodním víkendu velkým bonusem.
Šéf Audi Motorsport Dr. Wolfgang Ullrich pak dodává: „Audi A4 DTM udělalo při testech v Estorilu velmi dobrý dojem a rádi bychom ho potvrdili i při závodě, neboť trať je úplně odlišná od Hockenheimringu. Mně se velmi líbí a těšíme se na další napínavý závod.“ Foto: Audi Sport Press, Auto News Network
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?