Tři týmy Audi se chystají po úspěšném vystoupení v Německu k dalšímu závodu do Portugalska.
„Naše maximální rychlost je ještě trochu slabší, ale naštěstí je v Estorilu hodně zatáček, což více vyhovuje našemu A4 DTM. Doufám, že tam budeme schopni uzavřít naši ztrátu, kterou jsme měli proti stuttgartským na Hockenheimringu,“ říká Mattias Ekstrom, jenž skončil v prvním závodě z jezdců Audi nejlépe, a to hned za dvojicí Paffett a Albers s Mercedesy.
Christian Abt si vzal za cíl zlepšení především v kvalifikaci a vyvarovat se problémů hned po startu. Další z jezdců Audi, Tom Kristensen, věří, že bude hodně rychlý: „Estoril je jedním z okruhů, které znám, a proto bych měl být v Portugalsku rychlý.“ Emanuele Pirro hodnotí okruh jako velmi technický a tvrdí, že právě na něm je potřeba hodně přítlaku, kterým A4 DTM disponuje. A Frank Biela věří v to, že poznatky z jarních testů budou při závodním víkendu velkým bonusem.
Šéf Audi Motorsport Dr. Wolfgang Ullrich pak dodává: „Audi A4 DTM udělalo při testech v Estorilu velmi dobrý dojem a rádi bychom ho potvrdili i při závodě, neboť trať je úplně odlišná od Hockenheimringu. Mně se velmi líbí a těšíme se na další napínavý závod.“ Foto: Audi Sport Press, Auto News Network
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?