DTM se v roce 2015 představí na domácí německé půdě šestkrát, dvakrát se pojede u německých sousedů (v Rakousku a v Holandsku) a jednou v Rusku.
DTM zveřejnilo předběžný kalendář pro rok 2015. Teď jej ještě musí schválit Mezinárodní automobilová federace (FIA) a Německý spolek motorsportu (Deutscher Motor Sport Bund - DMSB). Příští rok se tak můžeme těšit na devět závodních víkendů, z toho se pojede šestkrát v Německu a třikrát mimo něj.
Sezona začíná první květnový víkend klasicky na Hockenheimringu (3. května). Pak se jede posledního května na Lausitzringu (31. května). Třetí závod roku je tradičním vrcholem sezony - jede se totiž na okruhu Norisring v Nürnbergru (28. června). Pak jsou v plánu tři závody mimo území Německa: Zandvoort (12. července), Spielberg (2. srpna) a Moskva (30. srpna). Na podzim nás čekají dva závody: Oschersleben (13. září) a Nürburgring (27. září). Finále sezony obstará již tradičně závod na Hockenheimringu (18. října).
Ve srovnání s rokem 2014 se už DTM nepojede v Budapešti. Letos se tam jelo poprvé od roku 1988, jak teď již víme, tak bohužel jen jednorázově. Doprovodnými akcemi v rámci závodních víkendů DTM budou Evropská série Formule 3 a Porsche Carrera Cup. Nově se v rámci víkendů DTM bude jezdit také Audi TT Cup, který pro příští sezonu nahrazuje Scirocco Cup.
Kalendář DTM pro rok 2015: 03.05.2015: Hockenheim (Německo) 31.05.2015: Lausitzring (Německo) 28.06.2015: Norisring (Německo) 12.07.2015: Zandvoort (Holandsko) 02.08.2015: Red Bull Ring (Rakousko) 30.08.2015: Moskva (Rusko) 13.09.2015: Oschersleben (Německo) 27.09.2015: Nürburgring (Německo) 18.10.2015: Hockenheim (Německo)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.