Hockenheim: Ve středu nejrychlejší Hand

Hand, Joey
Hand, Joey, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 17. dubna 2014 10:39
Sdílej:

HOCKENHEIMRING TEST - DEN III.: Američan Joey Hand si během třetího dne oficiálních testů ITR v německém Hockenheimu vyjel nejrychlejší čas. BMW tak zatím zůstává neporaženo.

Za Američanem zajeli ve středu časy Edoardo Mortara s Audi a značkový kolega Martin Tomczyk. Tato trojice se jako jediná dokázala dostat pod 1:33 min., za nimi bylo duo Audi ve složení Scheider a Molina. Od šestého do devátého místa se srovnali všichni nováčci DTM - Maxime Martin (BMW), Nico Müller (Audi), Vitaly Petrov (dnes nejrychlejší jezdec s Mercedesem AMG C-Coupé) a Antonio Felix da Costa (BMW). Závěr výsledkové listiny patřil jezdcům na Mercedesech - Pascal Wehrlein, Robert Wickens a Gary Paffett. Nejvíce kol odjel Antonio Felix da Costa, který si připsal 152 okruhů, což je jen o čtyři kola méně, než o den před ním Timo Glock také s BMW. Pro Portugalce to znamenalo 695,248 kilometrů. "Testovací program, který jsme pro dnešek měli v plánu, jsme zvládli. Zkusili jsme hodně věcí. Šlo to docela dobře, ale stále je před námi hodně věcí. Musíme teď zanalizovat data, abychom zjistili, co fungovalo dobře a co méně. Musíme najít ten správný paket, abychom na Hockenheimu získali co nejvíc," zhodnotil testovací den Edoardo Mortara. "Nové auto je, pokud se týká vyvážení, velmi dobré. BMW M4 DTM je bez pochyby Joeyho auto. Opravdu mi dobře sedí a cítím, že s ním dokáži být rychlejší než s loňským modelem. Už se hodně těším na start sezony 2014 za necelé tři týdny. Hockenheim mám moc rád. V Evropě je to moje domácí trať," popsal úspěšný den Joey Hand. Oficiální video ze třetího dne testů zde. Výsledky třetího dne testů: 1. Joey Hand (USA) BMW M4 DTM 1:32,658 minut 2. Edoardo Mortara (ITA) Audi RS 5 DTM 1:32,957 3. Martin Tomczyk (DEU) BMW M4 DTM 1:32,980 4. Timo Scheider (DEU) Audi RS 5 DTM 1:33,023 5. Miguel Molina (ESP) Audi RS 5 DTM 1:33,427 6. Maxime Martin (BEL) BMW M4 DTM 1:33,533 7. Nico Müller (CHE) Audi RS 5 DTM 1:33,542 8. Vitaly Petrov (RUS) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,585 9. Antonio Felix da Costa (PRT) BMW M4 DTM 1:33,623 10. Pascal Wehrlein (DEU) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,772 11. Robert Wickens (CAN) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:33,829 12. Gary Paffett (GBR) DTM Mercedes AMG C-Coupé 1:34,097
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.