ITR a provozovatel trati na německém Oscherslebenu prodloužili svůj kontrakt. Hans Werner Aufrecht pochválil profesionalitu a vášeň místních pořadatelů.
Promotér DTM, společnost ITR, a Motorsport Arena Oschersleben budou spolupracovat minimálně do roku 2016, protože podepsali nový kontrakt na tři roky. Jednání spolu vedli Hans Werner Aufrecht a Thomas Voss, obchodní ředitel Motorsport Areny poblíž Magdeburgu.
Co na novou smlouvu říká Hans Werner Aufrecht, šéf DTM? "Oschersleben je od začátku 'nového' DTM v roce 2000 velikánem v našem kalendáři a to zcela právem. Jsme tam vždy hodně srdečně přijímáni, fandové nás vždy nechají pocítit, že DTM v této části Německá užívá velké priority. Navíc provozovatelé trati jsou hodně profesionální a vše dělají s velkou vášní. Díky tomu je pro nás logické, že jsme prodloužili smlouvu až do roku 2016 včetně."
Start závodu na Oscherslebenu v roce 2004
Spokojený je také Thomas Voss, obchodní ředitel Motorsport Areny na Oscherslebenu: "Jsme samozřejmě rádi, že DTM bude opět na několik dalších let vrcholem sezony naší závodní trati. Dává nám to také určitou jistotu v plánování, která v naší branži není běžnou. Jsem si jistý, že společně s ADACem, jako sportovním organizátorem, uvidíme na Oscherslebenu v příštích letech napínavé a především dobře organizované závody."
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?