ITR a provozovatel trati na německém Oscherslebenu prodloužili svůj kontrakt. Hans Werner Aufrecht pochválil profesionalitu a vášeň místních pořadatelů.
Promotér DTM, společnost ITR, a Motorsport Arena Oschersleben budou spolupracovat minimálně do roku 2016, protože podepsali nový kontrakt na tři roky. Jednání spolu vedli Hans Werner Aufrecht a Thomas Voss, obchodní ředitel Motorsport Areny poblíž Magdeburgu.
Co na novou smlouvu říká Hans Werner Aufrecht, šéf DTM? "Oschersleben je od začátku 'nového' DTM v roce 2000 velikánem v našem kalendáři a to zcela právem. Jsme tam vždy hodně srdečně přijímáni, fandové nás vždy nechají pocítit, že DTM v této části Německá užívá velké priority. Navíc provozovatelé trati jsou hodně profesionální a vše dělají s velkou vášní. Díky tomu je pro nás logické, že jsme prodloužili smlouvu až do roku 2016 včetně."
Start závodu na Oscherslebenu v roce 2004
Spokojený je také Thomas Voss, obchodní ředitel Motorsport Areny na Oscherslebenu: "Jsme samozřejmě rádi, že DTM bude opět na několik dalších let vrcholem sezony naší závodní trati. Dává nám to také určitou jistotu v plánování, která v naší branži není běžnou. Jsem si jistý, že společně s ADACem, jako sportovním organizátorem, uvidíme na Oscherslebenu v příštích letech napínavé a především dobře organizované závody."
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?