Daniel Juncadella podepsal smlouvu s týmem Force India na pozici testovacího pilota stáje.
Mistr Evropské Formule 3 bude letos zástávat dvojitou roli - v někerých pátečních trénincích bude jezdit s již představeným monopostem VJM07 a zároveň bude pokračovat jako tovární jezdec Mercedesu v německé sérii cestovních vozů DTM. Jen dodejme, že Force Indii dodává pohonné jednotky právě Mercedes.
"Pro mě je to skvělá příležitost jak se učit. Snad mě tato zkušenost posune o kousek blíže eventualnímu závodění v F1 v roce 2015," říká Daniel Juncadella, který obsadil v premiérové sezoně v DTM 16. místo mezi jezdci.
Také šéf týmu Force India, Vijay Mallya, okomentoval angažmá nového pilota. Podle něj je Juncadella pokračovatelem tradice Indického týmu, který do F1 přivádí nové talenty: "Během posledních let jsme se vždy snažili podporovat mladé piloty. V této cestě budeme pokračovat, když dáme Danielovi šanci na vybraných podnicích, aby se v pátek svezl s monopostem VJM07.
Vloni v Silverstone jezdil Daniel s monopostem Williamsu
Daniel bude hrát důležitou roli v práci na simulátoru v naší továrně. Simulátory v poslední době získávají na důležitosti." 22 letý pilot vyhrál v roce 2011 v Macau, v roce 2012 už kompletní šampionát F3. S Formuli 1 už se svezl, v rámci testů mu dali šanci Williams a Ferrari.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?