Daniel Juncadella podepsal smlouvu s týmem Force India na pozici testovacího pilota stáje.
Mistr Evropské Formule 3 bude letos zástávat dvojitou roli - v někerých pátečních trénincích bude jezdit s již představeným monopostem VJM07 a zároveň bude pokračovat jako tovární jezdec Mercedesu v německé sérii cestovních vozů DTM. Jen dodejme, že Force Indii dodává pohonné jednotky právě Mercedes.
"Pro mě je to skvělá příležitost jak se učit. Snad mě tato zkušenost posune o kousek blíže eventualnímu závodění v F1 v roce 2015," říká Daniel Juncadella, který obsadil v premiérové sezoně v DTM 16. místo mezi jezdci.
Také šéf týmu Force India, Vijay Mallya, okomentoval angažmá nového pilota. Podle něj je Juncadella pokračovatelem tradice Indického týmu, který do F1 přivádí nové talenty: "Během posledních let jsme se vždy snažili podporovat mladé piloty. V této cestě budeme pokračovat, když dáme Danielovi šanci na vybraných podnicích, aby se v pátek svezl s monopostem VJM07.
Vloni v Silverstone jezdil Daniel s monopostem Williamsu
Daniel bude hrát důležitou roli v práci na simulátoru v naší továrně. Simulátory v poslední době získávají na důležitosti." 22 letý pilot vyhrál v roce 2011 v Macau, v roce 2012 už kompletní šampionát F3. S Formuli 1 už se svezl, v rámci testů mu dali šanci Williams a Ferrari.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?