Vystřídá Holandsko Španělsko a Maďarsko?

Molina, Miguel
Molina, Miguel, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 29. září 2013 18:22
Sdílej:

DTM by se mohlo v roce 2014 vrátit opět do Španělska a zároveň by se závodu DTM mohli dočkat fanoušci v Maďarsku. Černé mraky se však stahují nad tratí v holandském Zandvoortu.

Rozšiřování do dalších zemí je ústředním tématem DTM posledních měsíců. Kalendář 2014 by se mohl dočkat určitých změn. S největší pravděpodobností se DTM ukáže v Maďarsku na okruhu nedaleko Budapešti, také šance na návrat Španělska jsou dobré. Jet by se mohlo v Barceloně. Nad okruhem v Zandvoortu se ale stahují temná mračna. Zdá se, že dnešní závod byl posledním na tomto okruhu: "Vypadá to tak. Je to k naší lítosti a také lítosti jezdců," řekl šéf Audi Gass. Pokud by se tedy potvrdily záměry ITR, tak bychom se dočkali v příštím roce 11 závodů (případně i 12 závodů - kdyby došlo na závod v Číně). K 6 závodům v Německu na 5 různých tratích (Hockenheimring, Nürburgring, Laustzring, Norisring, Oschersleben) bychom připočítali závod ve Velké Británii (Brands Hatch), Rakousku (Red Bull Ring), Rusku (Moskva), Španělsku (Barcelona) a Maďarsku (Hungaroring). 5 závodů v zahraničí ještě nikdy v kalendáři od znovuzrození DTM v roce 2000 nebylo. Spekulovalo se také o návratu do Francie (mluvilo se o Dijonu), závodu ve Švédsku a nebo třeba v Abú Dhabí. Tyto úvahy se však zatím pravděpodobně nenaplní. Výrobci by však o tyto trhy zájem měly. Ve Španělsku DTM jezdilo pravidelně (do roku 2009 na okruhu v Barceloně, poté ve Valencii). V Barceloně by mělo téměř jistě začít zimní testování. Také v Budapešti se v roce 1988 již závod DTM jel. Před několika měsíci také ITR oznámilo návrat do Číny, zatím se však neví, jestli se pojede v Šanghaji nebo Guangdongu.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.