Jezdci týmu Abt, Mattias Ektröm a Adrien Tambay, jsou spojení s výsledkem prvního závodu DTM v na Moscow Raceway.
Ekström do závodu odstartoval jako druhý a během závodu mohl pomýšlet na vítězství, když byl po brzké první zastávce na dráze před pozdějším vítězem a průběžně vedoucím mužem letošního DTM, Mikem Rockenfellerem. Nicméně právě díky pozici Němce v šampionátu Mattias zajel ke druhé zastávce až v 65 kole, což umožnilo Mikovi dostat se před něj a získat pro sebe i Audi druhé vítězství sezony.
„Kdyby měl Rocky závod bez problémů, tak vím, že bych s ním nebojoval. Pomohl mi v letech, kdy jsem byl šampionem. Je vždy skvělé být na podiu, zvláště když máte tak perfektní set-up, jako jsme měli my dnes,“ řekl Mattias Ekström.
„Kdybych měl za volantem tolik zábavy i během zbytku sezony, tak bych získal hodně trofejí. Poté velké námaze s cestou a tímto závodem jsem si jistý, že zde dnes večer bude menší party.“
Týmový kolega Ekströma, Adrien Tambay, také odjel slušný závod, když cílem projel jako čtvrtý a navíc méně než vteřinu za třetím Augustem Farfusem na BMW. Francouz se kvalifikoval až jako dvanáctý, ale pak odjel dlouhý 56 kolový stint na pneumatikách option, díky kterému se prokousal polem a zajel také nejrychlejší kolo.
Tambayovi se závod v Rusku opravdu povedl
„Odstartoval jsem z dvanácté pozice, zajel jsem nejrychlejší kolo a dojel čtvrtý. Bylo to skvělé, získal jsem letos poprvé body a byl jsem schopen zde ukázat, že znám svoji práci a potřebuji jen trochu více štěstí.“
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?