Jezdci týmu Abt, Mattias Ektröm a Adrien Tambay, jsou spojení s výsledkem prvního závodu DTM v na Moscow Raceway.
Ekström do závodu odstartoval jako druhý a během závodu mohl pomýšlet na vítězství, když byl po brzké první zastávce na dráze před pozdějším vítězem a průběžně vedoucím mužem letošního DTM, Mikem Rockenfellerem. Nicméně právě díky pozici Němce v šampionátu Mattias zajel ke druhé zastávce až v 65 kole, což umožnilo Mikovi dostat se před něj a získat pro sebe i Audi druhé vítězství sezony.
„Kdyby měl Rocky závod bez problémů, tak vím, že bych s ním nebojoval. Pomohl mi v letech, kdy jsem byl šampionem. Je vždy skvělé být na podiu, zvláště když máte tak perfektní set-up, jako jsme měli my dnes,“ řekl Mattias Ekström.
„Kdybych měl za volantem tolik zábavy i během zbytku sezony, tak bych získal hodně trofejí. Poté velké námaze s cestou a tímto závodem jsem si jistý, že zde dnes večer bude menší party.“
Týmový kolega Ekströma, Adrien Tambay, také odjel slušný závod, když cílem projel jako čtvrtý a navíc méně než vteřinu za třetím Augustem Farfusem na BMW. Francouz se kvalifikoval až jako dvanáctý, ale pak odjel dlouhý 56 kolový stint na pneumatikách option, díky kterému se prokousal polem a zajel také nejrychlejší kolo.
Tambayovi se závod v Rusku opravdu povedl
„Odstartoval jsem z dvanácté pozice, zajel jsem nejrychlejší kolo a dojel čtvrtý. Bylo to skvělé, získal jsem letos poprvé body a byl jsem schopen zde ukázat, že znám svoji práci a potřebuji jen trochu více štěstí.“
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?