Ekström a Tambay spokojení s umístěními

Tambay, Adrien
Tambay, Adrien, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 9. srpna 2013 02:55
Sdílej:

Jezdci týmu Abt, Mattias Ektröm a Adrien Tambay, jsou spojení s výsledkem prvního závodu DTM v na Moscow Raceway.

Ekström do závodu odstartoval jako druhý a během závodu mohl pomýšlet na vítězství, když byl po brzké první zastávce na dráze před pozdějším vítězem a průběžně vedoucím mužem letošního DTM, Mikem Rockenfellerem. Nicméně právě díky pozici Němce v šampionátu Mattias zajel ke druhé zastávce až v 65 kole, což umožnilo Mikovi dostat se před něj a získat pro sebe i Audi druhé vítězství sezony.

„Kdyby měl Rocky závod bez problémů, tak vím, že bych s ním nebojoval. Pomohl mi v letech, kdy jsem byl šampionem. Je vždy skvělé být na podiu, zvláště když máte tak perfektní set-up, jako jsme měli my dnes,“ řekl Mattias Ekström.

„Kdybych měl za volantem tolik zábavy i během zbytku sezony, tak bych získal hodně trofejí. Poté velké námaze s cestou a tímto závodem jsem si jistý, že zde dnes večer bude menší party.“

Týmový kolega Ekströma, Adrien Tambay, také odjel slušný závod, když cílem projel jako čtvrtý a navíc méně než vteřinu za třetím Augustem Farfusem na BMW. Francouz se kvalifikoval až jako dvanáctý, ale pak odjel dlouhý 56 kolový stint na pneumatikách option, díky kterému se prokousal polem a zajel také nejrychlejší kolo.

Tambayovi se závod v Rusku opravdu povedl

„Odstartoval jsem z dvanácté pozice, zajel jsem nejrychlejší kolo a dojel čtvrtý. Bylo to skvělé, získal jsem letos poprvé body a byl jsem schopen zde ukázat, že znám svoji práci a potřebuji jen trochu více štěstí.“

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.