Jezdec Mercedesu, Christian Vietoris, připustil, že se Mercedes musí zlepšit. Stuttgartská hvězda zatím nemá na konkurenci především v sobotních kvalifikacích. Aby mohla v roce 2013 vítězit, potřebuje tedy zapracovat především na rychlosti na jedno kolo.
Po dobré strategii týmu HWA dokázal Christian Vietoris dojet na 7. místě. Jenže, stejně jako jeho týmové kolegy, i Christiana sráží především výsledky sobotních kvalifikací (startoval až jako 16.). V sobotu byl nejrychlejší Gary Paffett, který se kvalifikoval jako 9., nicméně na startovním roštu stál na 8. místě (díky penalizaci Rockenfellera).
"Náš největší problém je rychlost v sobotu. Vloni přitom auto bylo v kvalifikacích rychlé - byli jsme schopní bojovat o pole position. Potřebujeme najít správný kompromis mezi sobotou a nedělí. Musíme se v této oblasti zlepšit, abychom v neděli mohli začínat z lepších pozic," popisuje Vietoris.
V neděli už byl Christian rychlý, což jen ukazuje, že auto rychlost má. Navíc Vietoris i Wickens dokázali svá jediná pódiová umístění v DTM získat až v tomto roce, Němec na Hockenheimu a Kanaďan na Brands Hatch, takže v neděli se Mercedes může měřit s nejrychlejšími.
Vloni se Christian spíše hledal, letos je zatím nejlepším jezdcem Mercedesu
"Nemusíme mluvit o autě, protože naše závodní rychlost je dobrá - to dokládají dvě pódiová umístění Mercedesu v prvních dvou závodech. Musíme získat maximum z našeho auta a snažit se ho celkově zlepšit. Jsem si však jistý, že budeme opět bojovat o podia a vítězství," říká průběžně pátý muž celkového hodnocení (25 bodů) a nejlepší zástupce Mercedesu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?