Jezdec Mercedesu, Christian Vietoris, připustil, že se Mercedes musí zlepšit. Stuttgartská hvězda zatím nemá na konkurenci především v sobotních kvalifikacích. Aby mohla v roce 2013 vítězit, potřebuje tedy zapracovat především na rychlosti na jedno kolo.
Po dobré strategii týmu HWA dokázal Christian Vietoris dojet na 7. místě. Jenže, stejně jako jeho týmové kolegy, i Christiana sráží především výsledky sobotních kvalifikací (startoval až jako 16.). V sobotu byl nejrychlejší Gary Paffett, který se kvalifikoval jako 9., nicméně na startovním roštu stál na 8. místě (díky penalizaci Rockenfellera).
"Náš největší problém je rychlost v sobotu. Vloni přitom auto bylo v kvalifikacích rychlé - byli jsme schopní bojovat o pole position. Potřebujeme najít správný kompromis mezi sobotou a nedělí. Musíme se v této oblasti zlepšit, abychom v neděli mohli začínat z lepších pozic," popisuje Vietoris.
V neděli už byl Christian rychlý, což jen ukazuje, že auto rychlost má. Navíc Vietoris i Wickens dokázali svá jediná pódiová umístění v DTM získat až v tomto roce, Němec na Hockenheimu a Kanaďan na Brands Hatch, takže v neděli se Mercedes může měřit s nejrychlejšími.
Vloni se Christian spíše hledal, letos je zatím nejlepším jezdcem Mercedesu
"Nemusíme mluvit o autě, protože naše závodní rychlost je dobrá - to dokládají dvě pódiová umístění Mercedesu v prvních dvou závodech. Musíme získat maximum z našeho auta a snažit se ho celkově zlepšit. Jsem si však jistý, že budeme opět bojovat o podia a vítězství," říká průběžně pátý muž celkového hodnocení (25 bodů) a nejlepší zástupce Mercedesu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?