Jezdec Mercedesu, Christian Vietoris, připustil, že se Mercedes musí zlepšit. Stuttgartská hvězda zatím nemá na konkurenci především v sobotních kvalifikacích. Aby mohla v roce 2013 vítězit, potřebuje tedy zapracovat především na rychlosti na jedno kolo.
Po dobré strategii týmu HWA dokázal Christian Vietoris dojet na 7. místě. Jenže, stejně jako jeho týmové kolegy, i Christiana sráží především výsledky sobotních kvalifikací (startoval až jako 16.). V sobotu byl nejrychlejší Gary Paffett, který se kvalifikoval jako 9., nicméně na startovním roštu stál na 8. místě (díky penalizaci Rockenfellera).
"Náš největší problém je rychlost v sobotu. Vloni přitom auto bylo v kvalifikacích rychlé - byli jsme schopní bojovat o pole position. Potřebujeme najít správný kompromis mezi sobotou a nedělí. Musíme se v této oblasti zlepšit, abychom v neděli mohli začínat z lepších pozic," popisuje Vietoris.
V neděli už byl Christian rychlý, což jen ukazuje, že auto rychlost má. Navíc Vietoris i Wickens dokázali svá jediná pódiová umístění v DTM získat až v tomto roce, Němec na Hockenheimu a Kanaďan na Brands Hatch, takže v neděli se Mercedes může měřit s nejrychlejšími.
Vloni se Christian spíše hledal, letos je zatím nejlepším jezdcem Mercedesu
"Nemusíme mluvit o autě, protože naše závodní rychlost je dobrá - to dokládají dvě pódiová umístění Mercedesu v prvních dvou závodech. Musíme získat maximum z našeho auta a snažit se ho celkově zlepšit. Jsem si však jistý, že budeme opět bojovat o podia a vítězství," říká průběžně pátý muž celkového hodnocení (25 bodů) a nejlepší zástupce Mercedesu.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?