Pascal Wehrlein se nakonec pro letošní rok rozloučil s Formuli 3, když si jej na poslední chvíli vybral Mercedes do svého kádru pro DTM.
Zajímavostí je fakt, že až na Hockenheimu zhasnou červená světla na startovních semaforech, stane se Pascal Wehrlein nejmladším jezdcem historie, který kdy odstartoval do závodu DTM. Předchozí výsledky tohoto mladíka jsou briliantní. V F3 získal bezpočet úspěchů.
"Ve svém posledním závodu F3 (jel ho na záčátku letošní sezony, ponz. red.) jsem dokázal zvítězit. To byl konec v F3, jaký jsem si přál," říká Pasal. Ten už má za sebou testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM v Barceloně a právě se účastní probíhajících testů v Německu.
Wehrlein bude jezdit za tým SCH Mücke Motorsport společně se svým bývalým rivalem z F3, Danielem Juncadellou. Jejich šéfem bude Ralf Schumacher - bývalý jezdec F1 i DTM. "I svým výkonem v posledním závodu F3 Pascal dokázal, jaký je to talent. S příchodem do DTM a přesednutí do Mercedesu jej však čeká velká výzva. Já jsem ale přesvědčen, že má schopnosti na to, aby se v budoucnu dokázal prosazovat na vysokých úrovních," říká Ralf.
"Za tým RSC Mücke jsem jezdil již v F3. Je to splnění mého snu a už se nemohu dočkat, až si nastavím auto DTM pro první závod DTM na Hockenheimu," říká jezdec. Mercedes má letos velmi mladou sestavu, jejich průměrný věk je pouhých 23 let (výjimku tvoří pouze Gary Paffett).
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?