Pascal Wehrlein se nakonec pro letošní rok rozloučil s Formuli 3, když si jej na poslední chvíli vybral Mercedes do svého kádru pro DTM.
Zajímavostí je fakt, že až na Hockenheimu zhasnou červená světla na startovních semaforech, stane se Pascal Wehrlein nejmladším jezdcem historie, který kdy odstartoval do závodu DTM. Předchozí výsledky tohoto mladíka jsou briliantní. V F3 získal bezpočet úspěchů.
"Ve svém posledním závodu F3 (jel ho na záčátku letošní sezony, ponz. red.) jsem dokázal zvítězit. To byl konec v F3, jaký jsem si přál," říká Pasal. Ten už má za sebou testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM v Barceloně a právě se účastní probíhajících testů v Německu.
Wehrlein bude jezdit za tým SCH Mücke Motorsport společně se svým bývalým rivalem z F3, Danielem Juncadellou. Jejich šéfem bude Ralf Schumacher - bývalý jezdec F1 i DTM. "I svým výkonem v posledním závodu F3 Pascal dokázal, jaký je to talent. S příchodem do DTM a přesednutí do Mercedesu jej však čeká velká výzva. Já jsem ale přesvědčen, že má schopnosti na to, aby se v budoucnu dokázal prosazovat na vysokých úrovních," říká Ralf.
"Za tým RSC Mücke jsem jezdil již v F3. Je to splnění mého snu a už se nemohu dočkat, až si nastavím auto DTM pro první závod DTM na Hockenheimu," říká jezdec. Mercedes má letos velmi mladou sestavu, jejich průměrný věk je pouhých 23 let (výjimku tvoří pouze Gary Paffett).
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?