Pascal Wehrlein se nakonec pro letošní rok rozloučil s Formuli 3, když si jej na poslední chvíli vybral Mercedes do svého kádru pro DTM.
Zajímavostí je fakt, že až na Hockenheimu zhasnou červená světla na startovních semaforech, stane se Pascal Wehrlein nejmladším jezdcem historie, který kdy odstartoval do závodu DTM. Předchozí výsledky tohoto mladíka jsou briliantní. V F3 získal bezpočet úspěchů.
"Ve svém posledním závodu F3 (jel ho na záčátku letošní sezony, ponz. red.) jsem dokázal zvítězit. To byl konec v F3, jaký jsem si přál," říká Pasal. Ten už má za sebou testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM v Barceloně a právě se účastní probíhajících testů v Německu.
Wehrlein bude jezdit za tým SCH Mücke Motorsport společně se svým bývalým rivalem z F3, Danielem Juncadellou. Jejich šéfem bude Ralf Schumacher - bývalý jezdec F1 i DTM. "I svým výkonem v posledním závodu F3 Pascal dokázal, jaký je to talent. S příchodem do DTM a přesednutí do Mercedesu jej však čeká velká výzva. Já jsem ale přesvědčen, že má schopnosti na to, aby se v budoucnu dokázal prosazovat na vysokých úrovních," říká Ralf.
"Za tým RSC Mücke jsem jezdil již v F3. Je to splnění mého snu a už se nemohu dočkat, až si nastavím auto DTM pro první závod DTM na Hockenheimu," říká jezdec. Mercedes má letos velmi mladou sestavu, jejich průměrný věk je pouhých 23 let (výjimku tvoří pouze Gary Paffett).
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?