Pascal Wehrlein se nakonec pro letošní rok rozloučil s Formuli 3, když si jej na poslední chvíli vybral Mercedes do svého kádru pro DTM.
Zajímavostí je fakt, že až na Hockenheimu zhasnou červená světla na startovních semaforech, stane se Pascal Wehrlein nejmladším jezdcem historie, který kdy odstartoval do závodu DTM. Předchozí výsledky tohoto mladíka jsou briliantní. V F3 získal bezpočet úspěchů.
"Ve svém posledním závodu F3 (jel ho na záčátku letošní sezony, ponz. red.) jsem dokázal zvítězit. To byl konec v F3, jaký jsem si přál," říká Pasal. Ten už má za sebou testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM v Barceloně a právě se účastní probíhajících testů v Německu.
Wehrlein bude jezdit za tým SCH Mücke Motorsport společně se svým bývalým rivalem z F3, Danielem Juncadellou. Jejich šéfem bude Ralf Schumacher - bývalý jezdec F1 i DTM. "I svým výkonem v posledním závodu F3 Pascal dokázal, jaký je to talent. S příchodem do DTM a přesednutí do Mercedesu jej však čeká velká výzva. Já jsem ale přesvědčen, že má schopnosti na to, aby se v budoucnu dokázal prosazovat na vysokých úrovních," říká Ralf.
"Za tým RSC Mücke jsem jezdil již v F3. Je to splnění mého snu a už se nemohu dočkat, až si nastavím auto DTM pro první závod DTM na Hockenheimu," říká jezdec. Mercedes má letos velmi mladou sestavu, jejich průměrný věk je pouhých 23 let (výjimku tvoří pouze Gary Paffett).
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?