Miguel Molina bude pokračovat v barvách Audi i v roce 2013, dnes jej ingolstadtská značka potvrdila jako osmého jezdce.
Vloni v prosinci Audi oznámilo svůj jezdecký kádr, při prezentaci uvedlo ale pouze 7 jmen. Zároveň značka vyloučila, že by za ně Miguel pokračoval, když oznámila, že odchází. Dnes ale tým oznámil, že Miguel Molina, jediný Španěl v historii, který dokázal v DTM vystoupit na stupně vítězů, zůstává i pro sezonu 2013 v jejich týmu a bude jezdit s Audi A5 DTM.
Dr. Wolfgang Ullrich potvrdil, že za tímto rozhodnutím stojí omezení testovaní v pátek. Miguel už má s DTM třileté zkušenosti: "Nalezení vhodného nastavení za extrémně krátou dobu bude velmi důležité. V tomto případě se zkušenosti hodnotí velmi vysoko."
"Proto jsme se rozhodli neangažovat žádného nováčka v našem týmu pro tuto sezonu." Naopak Rahel Frey bude letos místo v DTM jezdit za Audi ve vozech GT. To tedy znamená, že jedinou změnou v jezdeckém obsazení Audi pro letošní rok je příchod Jamieho Greena a odchod Rahel Frey.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?