Miguel Molina bude pokračovat v barvách Audi i v roce 2013, dnes jej ingolstadtská značka potvrdila jako osmého jezdce.
Vloni v prosinci Audi oznámilo svůj jezdecký kádr, při prezentaci uvedlo ale pouze 7 jmen. Zároveň značka vyloučila, že by za ně Miguel pokračoval, když oznámila, že odchází. Dnes ale tým oznámil, že Miguel Molina, jediný Španěl v historii, který dokázal v DTM vystoupit na stupně vítězů, zůstává i pro sezonu 2013 v jejich týmu a bude jezdit s Audi A5 DTM.
Dr. Wolfgang Ullrich potvrdil, že za tímto rozhodnutím stojí omezení testovaní v pátek. Miguel už má s DTM třileté zkušenosti: "Nalezení vhodného nastavení za extrémně krátou dobu bude velmi důležité. V tomto případě se zkušenosti hodnotí velmi vysoko."
"Proto jsme se rozhodli neangažovat žádného nováčka v našem týmu pro tuto sezonu." Naopak Rahel Frey bude letos místo v DTM jezdit za Audi ve vozech GT. To tedy znamená, že jedinou změnou v jezdeckém obsazení Audi pro letošní rok je příchod Jamieho Greena a odchod Rahel Frey.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?