Jamie Green minulý týden absolvoval svůj první pracovní den u svého nového zaměstnavatele, Audi v Ingolstadtu.
30letý Brit, který se pro letošní sezonu stává novou posilou týmu, kterou Audi přetáhlo konkurenčnímu Mercedesu, se poprvé posadil do Audi A5 DTM. Green absolvoval návštěvu muzea a také se seznámil se svým novým pracovištěm. V DTM se sympatický Brit objevuje už od sezony 2005, když až do roku 2012 startoval za Mercedes. Nejlepšího výsledku dosáhl vloni, když byl v celkovém pořadí třetí. Celkově v DTM získal osm vítězství a takovou zajímavostí je, že čtyři z nich byly na Norisringu (v letech 2008, 2009, 2010 a 2012).
Fotogalerie z přípravy sedačky pro Jamieho Greena v Ingolstadtu zde.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?