Jamie Green minulý týden absolvoval svůj první pracovní den u svého nového zaměstnavatele, Audi v Ingolstadtu.
30letý Brit, který se pro letošní sezonu stává novou posilou týmu, kterou Audi přetáhlo konkurenčnímu Mercedesu, se poprvé posadil do Audi A5 DTM. Green absolvoval návštěvu muzea a také se seznámil se svým novým pracovištěm. V DTM se sympatický Brit objevuje už od sezony 2005, když až do roku 2012 startoval za Mercedes. Nejlepšího výsledku dosáhl vloni, když byl v celkovém pořadí třetí. Celkově v DTM získal osm vítězství a takovou zajímavostí je, že čtyři z nich byly na Norisringu (v letech 2008, 2009, 2010 a 2012).
Fotogalerie z přípravy sedačky pro Jamieho Greena v Ingolstadtu zde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?