Dochází k naplnění dřívějších zvěsí o tom, že by Jamie Green mohl změnit svého zaměstnavatele a pro příští rok přechází od Mercedesu k Audi.
30letý Brit strávil celou svoji dosavadní kariéru v DTM s Mercedesem. Letos si připsal nejlepší výsledek, když byl v celkovém pořadí třetí. Věří však, že přestup k Audi mu dává lepší šance na vítězství v šampionátu.
"Jsem přesvědčen, že s Audi budu schopen dosáhnout toho, co se mi dříve nepodařilo - vyhrát titul. Jsem opravdu hodně vděčný mému předchozímu zaměstnavateli, ani pro mě nebylo po tolika společných letech jednoduché rozhodnout se pro využítí té šance. Vklidu jsem si tento krok rozmyslel a už se těším na novou výzvu - nemůžu se dočkat, až budu poprvé sedět v Audi A5," řekl Jamie Green.
Jamie Green testuje na Oscherslebenu v roce 2008
Šéf Audi Sport, dr. Wolfgang Ullrich, řekl, že příchod Jamieho posílí sestavu Audi, která by měla i příští rok zahrnovat Edoarda Mortaru a Tima Scheidera. "Není pochyb o tom, že Jamie Green je momentálně jedním z nejlepších jezdců v DTM. V roce 2012 to dokázal, a tak si více méně mohl vybrat značku, se kterou chce jet příští rok. My jsme rádi, že si vybral Audi a věříme v jeho zkušenosti a rychlost a v to, že posílí náš tým."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?