Dochází k naplnění dřívějších zvěsí o tom, že by Jamie Green mohl změnit svého zaměstnavatele a pro příští rok přechází od Mercedesu k Audi.
30letý Brit strávil celou svoji dosavadní kariéru v DTM s Mercedesem. Letos si připsal nejlepší výsledek, když byl v celkovém pořadí třetí. Věří však, že přestup k Audi mu dává lepší šance na vítězství v šampionátu.
"Jsem přesvědčen, že s Audi budu schopen dosáhnout toho, co se mi dříve nepodařilo - vyhrát titul. Jsem opravdu hodně vděčný mému předchozímu zaměstnavateli, ani pro mě nebylo po tolika společných letech jednoduché rozhodnout se pro využítí té šance. Vklidu jsem si tento krok rozmyslel a už se těším na novou výzvu - nemůžu se dočkat, až budu poprvé sedět v Audi A5," řekl Jamie Green.
Jamie Green testuje na Oscherslebenu v roce 2008
Šéf Audi Sport, dr. Wolfgang Ullrich, řekl, že příchod Jamieho posílí sestavu Audi, která by měla i příští rok zahrnovat Edoarda Mortaru a Tima Scheidera. "Není pochyb o tom, že Jamie Green je momentálně jedním z nejlepších jezdců v DTM. V roce 2012 to dokázal, a tak si více méně mohl vybrat značku, se kterou chce jet příští rok. My jsme rádi, že si vybral Audi a věříme v jeho zkušenosti a rychlost a v to, že posílí náš tým."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?