Dochází k naplnění dřívějších zvěsí o tom, že by Jamie Green mohl změnit svého zaměstnavatele a pro příští rok přechází od Mercedesu k Audi.
30letý Brit strávil celou svoji dosavadní kariéru v DTM s Mercedesem. Letos si připsal nejlepší výsledek, když byl v celkovém pořadí třetí. Věří však, že přestup k Audi mu dává lepší šance na vítězství v šampionátu.
"Jsem přesvědčen, že s Audi budu schopen dosáhnout toho, co se mi dříve nepodařilo - vyhrát titul. Jsem opravdu hodně vděčný mému předchozímu zaměstnavateli, ani pro mě nebylo po tolika společných letech jednoduché rozhodnout se pro využítí té šance. Vklidu jsem si tento krok rozmyslel a už se těším na novou výzvu - nemůžu se dočkat, až budu poprvé sedět v Audi A5," řekl Jamie Green.
Jamie Green testuje na Oscherslebenu v roce 2008
Šéf Audi Sport, dr. Wolfgang Ullrich, řekl, že příchod Jamieho posílí sestavu Audi, která by měla i příští rok zahrnovat Edoarda Mortaru a Tima Scheidera. "Není pochyb o tom, že Jamie Green je momentálně jedním z nejlepších jezdců v DTM. V roce 2012 to dokázal, a tak si více méně mohl vybrat značku, se kterou chce jet příští rok. My jsme rádi, že si vybral Audi a věříme v jeho zkušenosti a rychlost a v to, že posílí náš tým."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?