Současný jezdec Mercedesu, Jamie Green, by měl být těsně před podpisem smlouvy s Audi, alespoň podle informací německého serveru motorsport-total.com.
Se vstupem BMW do DTM nejenže se výrazně zvýšila konkurence, ale také došlo k několika zajímavým přestupům na jezdeckém trhu. BMW již před svoji první sezonou získala jednoho jezdce Mercedesu a jednoho Audi. Podle dostupných zdrojů by mohl být současný jezdec Mercedesu, Jamie Green, před podpisem smlouvy s Audi. Zde by se mohl připojit k bývalému dvojnásobnému šampionovi DTM, Timu Scheiderovi, který nedávno dementoval svůj přestup k Mercedesu.
Green by měl dokonce podepsat smlouvu na více let. Pro Jamieho by byl tento krok docela logický, u Mercedesu zůstával často ve stínu svého krajana Garyho Paffetta, přitom jeho forma v letošní sezoně určitě nebyla špatná. I Audi by určitě zájem o jezdce, který vyhrál 8 závodů DTM a v 7 letech byl 6krát mezi TOP6.
Ingolstadtská značka navíc potřebuje posílit svůj kádr: Miguel Molina a Rahel Fry pravděpodobně pokračovat v DTM nebudou, Mattias Ekström má s velkou pravděpodobností namířeno do BMW. Pokud by k Audi opravdu přestoupil, tak zatím není jisté, v jakém týmu by startoval. Pravděpodobně by to nebylo k týmu Rosberg, jehož šéf, Arno Zensen, nemá důvod měnit úspěšnou dvojici Edoardo Mortara - Filipe Albuquerque.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?