Současný jezdec Mercedesu, Jamie Green, by měl být těsně před podpisem smlouvy s Audi, alespoň podle informací německého serveru motorsport-total.com.
Se vstupem BMW do DTM nejenže se výrazně zvýšila konkurence, ale také došlo k několika zajímavým přestupům na jezdeckém trhu. BMW již před svoji první sezonou získala jednoho jezdce Mercedesu a jednoho Audi. Podle dostupných zdrojů by mohl být současný jezdec Mercedesu, Jamie Green, před podpisem smlouvy s Audi. Zde by se mohl připojit k bývalému dvojnásobnému šampionovi DTM, Timu Scheiderovi, který nedávno dementoval svůj přestup k Mercedesu.
Green by měl dokonce podepsat smlouvu na více let. Pro Jamieho by byl tento krok docela logický, u Mercedesu zůstával často ve stínu svého krajana Garyho Paffetta, přitom jeho forma v letošní sezoně určitě nebyla špatná. I Audi by určitě zájem o jezdce, který vyhrál 8 závodů DTM a v 7 letech byl 6krát mezi TOP6.
Ingolstadtská značka navíc potřebuje posílit svůj kádr: Miguel Molina a Rahel Fry pravděpodobně pokračovat v DTM nebudou, Mattias Ekström má s velkou pravděpodobností namířeno do BMW. Pokud by k Audi opravdu přestoupil, tak zatím není jisté, v jakém týmu by startoval. Pravděpodobně by to nebylo k týmu Rosberg, jehož šéf, Arno Zensen, nemá důvod měnit úspěšnou dvojici Edoardo Mortara - Filipe Albuquerque.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?