Timo Scheider zůstane u Audi i příští rok. Němec odmítl spekulace, podle kterých by měl přestoupit k Mercedesu
Timo Scheider napsal na svůj facebook, že zprávy, které ho spojovaly s přestupem k Mercedesu, nebyly pravdivé. Podle něj už se domluvil s Audi na tom, že zůstává v Ingolstadtu.
"Já, Timo Scheider, zůstávám pro příští rok na 100 % u Audi. Chtěl bych toto oznámit," píše jezdec. Timo Scheider zažil dvě velmi nepovedené sezony, jen dodejme, že v letech 2008 a 2009 vyhrál titul. Letos však obsadil pouze 14. místo mezi jezdci.
Scheider věří, že když zůstane u Audi, pro kterou závodí od roku 2006, tak bude mít v budoucnu nejlepší šanci na to, aby získal titul zpět do svých rukou. "Ano, zažili jsme obtížné roky. Právě během takových období byste ale měli zůstat spolu. Během své kariéry jsem získal největší úspěchy s Audi a věřím, že ještě další příjdou. Jisté je, že budu pokračovat a budu bojovat. Pořád chci ještě minimálně jeden titul," odhaluje 33letý jezdec.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?