David Coulthard si myslí, že okruh Oschersleben už dobře zná, což by mu mohlo pomoci ve zlepšení jeho hlavního problémů: kvalifikace.
David Coulthard získal za dobu své dlouhé kariéry spoustu dobrých vzpomínek na různé okruhy. Za dobu své zatimní "krátké" kariéry v DTM si oblíbil trať Oschersleben. Vloni zde závod dokončil na desátém místě, což byl tehdy jeho druhý nejlepší výsledek v DTM. "Na Oscherslebenu chci zkusit pořádně zabrat a svým fanouškům předvést dobrý výkon," říká Skot.
Trať u Magdeburgu má David v oblibě, a proto si věří: "Bude to můj třetí start na této trati s DTM. Mezitím jsem se zdejší trať dobře naučil a vím, co je zapotřebí, abyste zde získali dobrý výsledek. Potřebujete zde dobrou kvalifikaci, to je disciplína, ve které se potřebuji výrazně zlepšit."
"Pracovali jsme na tom společně s týmem již během předešlých závodů. Na Zandvoortu jsem se dokázal během prvního kola posunout o 9 míst vpřed na 13. pozici," říká 41letý pilot Mercedesu, který by rád obsadil slušnou pozici v souboji s časem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?