David Coulthard si myslí, že okruh Oschersleben už dobře zná, což by mu mohlo pomoci ve zlepšení jeho hlavního problémů: kvalifikace.
David Coulthard získal za dobu své dlouhé kariéry spoustu dobrých vzpomínek na různé okruhy. Za dobu své zatimní "krátké" kariéry v DTM si oblíbil trať Oschersleben. Vloni zde závod dokončil na desátém místě, což byl tehdy jeho druhý nejlepší výsledek v DTM. "Na Oscherslebenu chci zkusit pořádně zabrat a svým fanouškům předvést dobrý výkon," říká Skot.
Trať u Magdeburgu má David v oblibě, a proto si věří: "Bude to můj třetí start na této trati s DTM. Mezitím jsem se zdejší trať dobře naučil a vím, co je zapotřebí, abyste zde získali dobrý výsledek. Potřebujete zde dobrou kvalifikaci, to je disciplína, ve které se potřebuji výrazně zlepšit."
"Pracovali jsme na tom společně s týmem již během předešlých závodů. Na Zandvoortu jsem se dokázal během prvního kola posunout o 9 míst vpřed na 13. pozici," říká 41letý pilot Mercedesu, který by rád obsadil slušnou pozici v souboji s časem.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.