Gary Paffett a Jamie Green zajistili Mercedesu perfektní start do nové éry DTM, která započala o uplynulém víkendu na Hockenheimu. Dva Britové opanovali nedělní závod a Mercedes mohl slavit double.
"Byl to skvělý start do nové éry DTM. Moc děkuji týmu za jeho tvrdou práci - můj Mercedes C-Klasse Coupé byl nastaven prostě perfektně," nešetřil v cíli slova chvály na tým Gary Paffett. Brit zažil skvělou první část závodu, kde se dokázal posunout z 6. startovní pozice až do samotného čela závodu po první zastávce boxech. Na trati přitom svedl krásný souboj o vítězství s kolegou Greenem.
"Souboj s Jamiem byl velmi vzrušující a fair. Přesně takové by závody měly být, prostě vzrušující," pokračuje jezdec Mercedesu. Jamie Green do závodu vyrážel jako druhý, vedení převzal od Mattiase Ekströma po jeho chybě: "Start se mi povedl a docela brzy jsem předjel i Mattiase. Souboj na dráze s Garym byl skvělý a vždy fair. Jeho první zastávka v boxech byla ještě rychlejší než ta moje, takže na trati vyjel přede mnou."
"I přesto jsem však s mým druhým místem spokojen a také mě těší double pro Mercedes hned v prvním závodu na Hockenheimringu," říká druhý Brit ve službách týmu H.W.A. Paffett i Green odjeli Ekströmovi, který nebyl schopný na jejich čas reagovat: "Dvě pódiová umístění - to je skvělý start do sezony 2012. Nastavení auta pro dnešní závod bylo skvělé, takže moc děkuji týmu," zakončil Jamie.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?