Gary Paffett a Jamie Green zajistili Mercedesu perfektní start do nové éry DTM, která započala o uplynulém víkendu na Hockenheimu. Dva Britové opanovali nedělní závod a Mercedes mohl slavit double.
"Byl to skvělý start do nové éry DTM. Moc děkuji týmu za jeho tvrdou práci - můj Mercedes C-Klasse Coupé byl nastaven prostě perfektně," nešetřil v cíli slova chvály na tým Gary Paffett. Brit zažil skvělou první část závodu, kde se dokázal posunout z 6. startovní pozice až do samotného čela závodu po první zastávce boxech. Na trati přitom svedl krásný souboj o vítězství s kolegou Greenem.
"Souboj s Jamiem byl velmi vzrušující a fair. Přesně takové by závody měly být, prostě vzrušující," pokračuje jezdec Mercedesu. Jamie Green do závodu vyrážel jako druhý, vedení převzal od Mattiase Ekströma po jeho chybě: "Start se mi povedl a docela brzy jsem předjel i Mattiase. Souboj na dráze s Garym byl skvělý a vždy fair. Jeho první zastávka v boxech byla ještě rychlejší než ta moje, takže na trati vyjel přede mnou."
"I přesto jsem však s mým druhým místem spokojen a také mě těší double pro Mercedes hned v prvním závodu na Hockenheimringu," říká druhý Brit ve službách týmu H.W.A. Paffett i Green odjeli Ekströmovi, který nebyl schopný na jejich čas reagovat: "Dvě pódiová umístění - to je skvělý start do sezony 2012. Nastavení auta pro dnešní závod bylo skvělé, takže moc děkuji týmu," zakončil Jamie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.