Ralf Schumacher by chtěl v roce 2012 získat další podiová umístění, je si ale vědom toho, že s příchodem BMW vzniká nová konkurence.
V DTM jezdí Němec pro Mercedes od sezony 2008. Minulou sezonu se dvakrát postavil na pódium: na úvod na Hockenheimu a při premiéře na Spielbergu, na to by chtěl letos navázat. "Ve sportu se nedá nic dopředu plánovat, ale další podia jsou mým cílem," říká Ralf Schumacher pro Motorsport-magazin.com.
"V právě probíhajícím testování chceme položit základy pro to, aby moje výsledky vykazovaly v roce 2012 vzestupnou tendenci," pokračuje. V roce 2012 nás čeká po několika letech boj mezi 3 výrobci. Schumacher se na boj s BMW těší.
"Martin Tomczyk a Bruno Spengler jsou dva zkušení jezdci, které se BMW podařilo získat. Už z toho je poznat, že se BMW do DTM nevrátilo proto, aby jezdilo za námi a Audi. Nemohu se dočkat, jak celý souboj značek dopadne."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?