Ralf Schumacher by chtěl v roce 2012 získat další podiová umístění, je si ale vědom toho, že s příchodem BMW vzniká nová konkurence.
V DTM jezdí Němec pro Mercedes od sezony 2008. Minulou sezonu se dvakrát postavil na pódium: na úvod na Hockenheimu a při premiéře na Spielbergu, na to by chtěl letos navázat. "Ve sportu se nedá nic dopředu plánovat, ale další podia jsou mým cílem," říká Ralf Schumacher pro Motorsport-magazin.com.
"V právě probíhajícím testování chceme položit základy pro to, aby moje výsledky vykazovaly v roce 2012 vzestupnou tendenci," pokračuje. V roce 2012 nás čeká po několika letech boj mezi 3 výrobci. Schumacher se na boj s BMW těší.
"Martin Tomczyk a Bruno Spengler jsou dva zkušení jezdci, které se BMW podařilo získat. Už z toho je poznat, že se BMW do DTM nevrátilo proto, aby jezdilo za námi a Audi. Nemohu se dočkat, jak celý souboj značek dopadne."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.