Ralf Schumacher by chtěl v roce 2012 získat další podiová umístění, je si ale vědom toho, že s příchodem BMW vzniká nová konkurence.
V DTM jezdí Němec pro Mercedes od sezony 2008. Minulou sezonu se dvakrát postavil na pódium: na úvod na Hockenheimu a při premiéře na Spielbergu, na to by chtěl letos navázat. "Ve sportu se nedá nic dopředu plánovat, ale další podia jsou mým cílem," říká Ralf Schumacher pro Motorsport-magazin.com.
"V právě probíhajícím testování chceme položit základy pro to, aby moje výsledky vykazovaly v roce 2012 vzestupnou tendenci," pokračuje. V roce 2012 nás čeká po několika letech boj mezi 3 výrobci. Schumacher se na boj s BMW těší.
"Martin Tomczyk a Bruno Spengler jsou dva zkušení jezdci, které se BMW podařilo získat. Už z toho je poznat, že se BMW do DTM nevrátilo proto, aby jezdilo za námi a Audi. Nemohu se dočkat, jak celý souboj značek dopadne."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?