Ralf Schumacher by chtěl v roce 2012 získat další podiová umístění, je si ale vědom toho, že s příchodem BMW vzniká nová konkurence.
V DTM jezdí Němec pro Mercedes od sezony 2008. Minulou sezonu se dvakrát postavil na pódium: na úvod na Hockenheimu a při premiéře na Spielbergu, na to by chtěl letos navázat. "Ve sportu se nedá nic dopředu plánovat, ale další podia jsou mým cílem," říká Ralf Schumacher pro Motorsport-magazin.com.
"V právě probíhajícím testování chceme položit základy pro to, aby moje výsledky vykazovaly v roce 2012 vzestupnou tendenci," pokračuje. V roce 2012 nás čeká po několika letech boj mezi 3 výrobci. Schumacher se na boj s BMW těší.
"Martin Tomczyk a Bruno Spengler jsou dva zkušení jezdci, které se BMW podařilo získat. Už z toho je poznat, že se BMW do DTM nevrátilo proto, aby jezdilo za námi a Audi. Nemohu se dočkat, jak celý souboj značek dopadne."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?