David Coulthard by se měl objevit v jezdeckém poli DTM i v příštím roce. Sympatický Skot má totiž platnou smlouvu s Mercedesem i na rok 2012. Koho dále bychom mohli u jednotlivých značek vidět?
BMW oznámilo, že do konce roku potvrdí svůj kompletní jedecký kádr. U mnichovské automobilky jsou už volná pouze dvě místa, na která je ale spousta uchazečů. Pro příklad můžeme jmenovat Jörga Müllera, Dirka Millera, Romaina Grosjeana (v případě že mu nevyjde angažmá u Lotusu GP), Marco Wittmanna, Rene Rasta nebo Dirka Wernera.
U Audi už je situace také skoro vyřešena. Martin Tomczyk odešel k BWM, Oliviera Jarvise by měla ingolstadtská automobilka přesměrovat na vytrvalostní závody. Zbylých 7 pilotů sezony 2011 by mělo zůstat, jedná se o Mattiase Ekströma, Tima Scheidera, Mika Rockenfellera, Miguela Molinu, Edoarda Mortaru, Filipa Albuquerqua a Rahel Frey.
Ohledně jezdecké sestavy Mercedesu se v minulých týdnech diskutovalo více. Stuttgartští mají pod smlouvou pro sezonu 2012 Garyho Paffetta a Ralfa Schumachera. Christian Vietoris pravděpodobně zůstává také. Jamie Green a Susie Wolff jsou též žhavými kandidáty. Další sezonu v DTM by měl mít jistou i David Coulthard, který má s Mercedesem též smlouvu. Otazník však vysí nad Renger van der Zandem a Maro Engelem.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.