David Coulthard by se měl objevit v jezdeckém poli DTM i v příštím roce. Sympatický Skot má totiž platnou smlouvu s Mercedesem i na rok 2012. Koho dále bychom mohli u jednotlivých značek vidět?
BMW oznámilo, že do konce roku potvrdí svůj kompletní jedecký kádr. U mnichovské automobilky jsou už volná pouze dvě místa, na která je ale spousta uchazečů. Pro příklad můžeme jmenovat Jörga Müllera, Dirka Millera, Romaina Grosjeana (v případě že mu nevyjde angažmá u Lotusu GP), Marco Wittmanna, Rene Rasta nebo Dirka Wernera.
U Audi už je situace také skoro vyřešena. Martin Tomczyk odešel k BWM, Oliviera Jarvise by měla ingolstadtská automobilka přesměrovat na vytrvalostní závody. Zbylých 7 pilotů sezony 2011 by mělo zůstat, jedná se o Mattiase Ekströma, Tima Scheidera, Mika Rockenfellera, Miguela Molinu, Edoarda Mortaru, Filipa Albuquerqua a Rahel Frey.
Ohledně jezdecké sestavy Mercedesu se v minulých týdnech diskutovalo více. Stuttgartští mají pod smlouvou pro sezonu 2012 Garyho Paffetta a Ralfa Schumachera. Christian Vietoris pravděpodobně zůstává také. Jamie Green a Susie Wolff jsou též žhavými kandidáty. Další sezonu v DTM by měl mít jistou i David Coulthard, který má s Mercedesem též smlouvu. Otazník však vysí nad Renger van der Zandem a Maro Engelem.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?