David Coulthard by se měl objevit v jezdeckém poli DTM i v příštím roce. Sympatický Skot má totiž platnou smlouvu s Mercedesem i na rok 2012. Koho dále bychom mohli u jednotlivých značek vidět?
BMW oznámilo, že do konce roku potvrdí svůj kompletní jedecký kádr. U mnichovské automobilky jsou už volná pouze dvě místa, na která je ale spousta uchazečů. Pro příklad můžeme jmenovat Jörga Müllera, Dirka Millera, Romaina Grosjeana (v případě že mu nevyjde angažmá u Lotusu GP), Marco Wittmanna, Rene Rasta nebo Dirka Wernera.
U Audi už je situace také skoro vyřešena. Martin Tomczyk odešel k BWM, Oliviera Jarvise by měla ingolstadtská automobilka přesměrovat na vytrvalostní závody. Zbylých 7 pilotů sezony 2011 by mělo zůstat, jedná se o Mattiase Ekströma, Tima Scheidera, Mika Rockenfellera, Miguela Molinu, Edoarda Mortaru, Filipa Albuquerqua a Rahel Frey.
Ohledně jezdecké sestavy Mercedesu se v minulých týdnech diskutovalo více. Stuttgartští mají pod smlouvou pro sezonu 2012 Garyho Paffetta a Ralfa Schumachera. Christian Vietoris pravděpodobně zůstává také. Jamie Green a Susie Wolff jsou též žhavými kandidáty. Další sezonu v DTM by měl mít jistou i David Coulthard, který má s Mercedesem též smlouvu. Otazník však vysí nad Renger van der Zandem a Maro Engelem.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?