RED BULL RING – ZÁVOD; Martin Tomczyk s o rok starší technikou vyhrál na nově rekonstruovaném rakouském okruhu nejen sobotní kvalifikaci, ale po bitvě do poslední vteřiny s Ralfem Schumacherem i nedělní závod.
Tomczyk jezdí pro stáj Phoenix s vozem Audi specifikace 2008 a po bezchybném startu se ujal vedení, které v úvodu závodu zvyšoval. Hned v první zatáčce skončily naděje na dobrý výsledek pro letošního nováčka série DTM Mortaru. Po včerejším čtvrtém místě v kvalifikaci ho poslal na konec závodního pole pilot Mercedesu Engel, jenž dostal za incident trest průjezdu boxy.
V úvodu závodu patřilo druhé místo dalšímu jezdci čtyř kruhů Jarvisovi, před kterého se však dostal při zastávce v boxech rychlejší Schumacher s Mercedesem, jenž se následně dostal až za vedoucího Tomczyka a na cílové čáře ztrácel pouhé 4 desetiny vteřiny! Třetí dokončil Jarvis.
Na čtvrtém místě dojel Spengler, jenž vede průběžné pořadí a po startu z hloubi pole předvedl výbornou stíhací jízdu. Za ním do cíle dojel vítěz holandského závodu Rockenfeller, šestý skončil Green a sedmý Scheider, který musel na podstatně horších gumách odrážet útoky rychlejšího Paffetta. Brit sice neuspěl, ale připsal si v Rakousku alespoň jeden bod za poslední bodovanou příčku.
Na body nedosáhl dvojnásobný šampion Ekström, jenž startoval po havárii v kvalifikaci z konce startovního roštu. Po zastávce v boxech ztratil špatně utažené pravé přední kolo a účinkování v závodě vzdal.
Výsledky závodu ZDE Průběžné pořadí ZDE
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?