Valencie: Nový vůz vyhrává díky Schumacherovi

Schumacher, Ralf
Schumacher, Ralf, foto: dtm.de
iM2 27. března 2010 19:48
Sdílej:

Na závěr testů ve španělské Valencii se na čelo dostal Ralf Schumacher s aktuálním Mercedesem C-Klasse. Druhou příčku obsadi domácí Miguel Molina, který už dostal přezdívku "Magic Miguel".

Během testů ve Valencii si jezdci opravdu nic nedarovali. Svědčí o tom i fakt, že dnešní nejrychlejší čas dne, který zajel Ralf Schumacher, byl pouze o 0,013s rychlejší, než nejrychlejší čas včerejšího dne, který zajel Molina. Mladý Španěl nezahálel ani dnes, když zajel druhý čas, od novinářů si již vysloužil přezdívku "Magic Miguel". 21letý madík tedy dokazuje, že svůj kokpit nezískal pouze proto, že se druhý závod DTM jede ve Španělsku. Molina není rychlý jenom v čase na jedno kolo, ale zajíždí i konstantní časy na delších výjezdech. Jeho nejlepší kolo bylo pouze o 0,007s pomalejší, než kolo dnešního vítěze, Ralfa Schumachera s Mercedesem. Za touto dvojičkou se umístili loňští týmoví kolegové, Prémat (3.) a Jarvis (4.). Ti spolu během dopoledne sváděli souboj o setinky sekundy. Během obědové pauzy byl na tom nakonec o 0,083s lépe jezdec s ročním vozem, Prémat. Ani jednomu se během odpolední sekce už svůj čas vylepšit nepodařilo. Jarvis opět odkroužil nejvíc kol ze všech. Pátý byl Engel a šestou příčku obsadil Tomczyk, který ve srovnání se včerejškem předvedl mírné zlepšení. Jamie Green (7.) dokázal porazit svého bývalého kolegu Spenglera z týmu H.W.A. i přesto, že má letos opět k dispozici pouze roční vůz. Leege byla rychlejší než nováček Cheng, který startovní pole uzavíral. Výsledky sobotního dne ve Valencii: 01. Ralf Schumacher (Mercedes) - 1:28.566s - 122 kol 02. Miguel Molina (Audi) - 1:28.573 - 100 03. Alexandre Prémat (Audi) - 1:28.724 - 100 04. Oliver Jarvis (Audi) - 1:28.807 - 137 05. Maro Engel (Mercedes) - 1:28.816 - 88 06. Martin Tomczyk (Audi) - 1:28.947 - 91 07. Jamie Green (Mercedes) - 1:29.017 - 71 08. Bruno Spengler (Mercedes) - 1:29.183 - 130 09. Katherine Legge (Audi) - 1:29.276 - 121 10. Congfu Cheng (Mercedes) - 1:29.859 - 63
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.