Spengler na pole, Scheider propadl!

Spengler, Bruno
Spengler, Bruno, foto: dtm.de
iM2 11. října 2009 10:34
Sdílej:

KVALIFIKACE; Kanaďan Bruno Spengler doslova deklasoval konkurenci v kvalifikaci devátého závodu DTM ve francouzském Dijonu. Druhý, týmový kolega Paul di Resta, ztratil přes půl vteřiny, třetí Kristensen s Audi už téměř vteřinu!

Kanadský pilot Mercedesu dominoval včerejší kvalifikaci DTM na novém okruhu v Dijonu. Jeho náskok je na DTM opravdu velký, dá se říci, že je to rozdíl specifikace vozu. V první řadě na startu ho doplní týmový kolega Paul di Resta s bílým AMG Mercedesem C-Klasse. Kompletní druhou řadu okupují jezdci Audi, když třetí bude Tom Kristensen, který startuje ve svém předposledním závodu DTM ve své kariéře. Čtvrtý je Mattias Ekström, který je v průběžném hodnocení druhý a tento výsledek by mu mohl hodně pomoci. Na osmém místě stojí další kandidát na titul, Gary Paffett, který se bude snažit v závodu posunout co možná nejrychleji dopředu, aby si uchoval šanci na titul. Vedoucí muž průběžného pořadí v kvalifikaci propadl, když zajel až 16. nejrychlejší čas! Je tedy docela dobře možné, že se o mistru DTM pro rok 2009 rozhodne až na Hockenheimu. Na skvělém pátém místě se umístil Maro Engel s rok starým Mercedesem C-Klasse. Němec podal další skvělý výkon a jeho letošní výkony jsou opravdu milým překvapením, podobně tak jako Jamieho Greena, který v kvalifikaci s rok starým vozem skončil sedmý. Mezi ně se vklínil až překvapivě rychlý Ralf Schumacher. Čech Tomáš Kostka se postaví na předposlední 18. místo, když týmového kolegu Seidlitze porazil o propastných 0,6s. Druhý týmový kolega Tomáše, Dán Bakkerud, do kvalifikace bohužel nenastoupil. V závodu by však startovat měl. Český reprezentant ztrácel na Legge na 17. místě 0,4s.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.