Brněnský Masarykův automotodrom bude v září hostit prestižní a stále více ceněný seriál cestovních vozů.
Při této příležitosti také vyzdvihl profesionalitu české strany. „Vím, jak je motorismus v České republice oblíbený a pevně věřím, že brněnský závod přinese úspěch všem zúčastněným stranám a především velký zážitek divákům,“ prohlásil Hans Werner Aufrecht. Zároveň poprosil média, ale i české zázemí tohoto závodu o maximální propagaci podniku a dodal, že věří ve využití místních zkušeností a marketingových znalostí k přilákání co největšího počtu diváků, neboť teprve ti vytváří tu správnou kulisu motoristických závodů. Smlouvy jsou podepsány na tři roky, takže nejméně do konce roku 2006 budeme mít možnost cestovní vozy specifikace DTM a jejich jezdce na brněnském okruhu přivítat. Z deseti podniků jsou pouze 4 plánovány mimo Německa. Brněnský závod je předposledním před finále na Hockenheimringu. Televizní přenosy budou vysílat stanice Galaxie Sport a Prima. Foto: Petr Zelinka, AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?