Na dnešní tiskové konferenci byla oznámena změna Jarkova působení. V F3000 ho již neuvidíme.
Server AUTO NEWS NETWORK se stal oficiálním mediálním partnerem agentury BPA i Jarka Janiše. Také proto vám nyní můžeme nabídnout čerstvé informace přímo z místa konání. Vedle Jaroslava Janiše a Antonína Charouze byl čestným hostem tiskové konference, konané v hotelu Internacional v Brně, předseda představenstva ITR e.V. Hans Werner Aufrecht a jeho blízcí spolupracovníci. Společnost je pořadatelem seriálu Deutsche Touren Wagen.
Čestný host, zastupující zároveň automobilku Mercedes, předběhl manažera Jarka Janiše a oznámil jeho angažmá v soukromém týmu Rosberg. „Jsem nesmírně rád, že mohu jet DTM, které je jedním z nejlepších seriálů v Evropě. Musím poděkovat panu Charouzovi a sponzorům, bez kterých by se tak nestalo. Budu se snažit vyvarovat chyb a získat co možná nejvíce zkušeností,“ byla první slova našeho nadějného jezdce. „Líbí se mi na DTM to, že se v každém závodě bojuje až do samého konce,“ dodal ještě Jarek Janiš.
Antonín Charouz pak doplnil, že původně měl startovat jeho svěřenec ve druhém soukromém týmu, který nasazuje do šampionátu taktéž vozy Mercedes, a to týmu Person. Ale našeho jezdce si údajně vyžádal sám exmistr světa Formule 1 Keke Rosberg, na kterého udělalo dojem Jarkovo vystoupení při testech. O týmovém kolegovi Jarka Janiše se rozhodne příští týden. O jedinou sedačku se při testech v Barceloně utkají van der Merve a Lotterer.
Janiš bude mít k dispozici loňský vůz Mercedes CLK v sytě žluté barvě generálního sponzora DARK DOG, produkujícího energetické nápoje. Smlouva má platnost na sezonu 2004 s roční opcí Mercedesu. Foto: Petr Zelinka, AUTO NEWS METWORK & BPA sport marketing, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?