Na dnešní tiskové konferenci byla oznámena změna Jarkova působení. V F3000 ho již neuvidíme.
Server AUTO NEWS NETWORK se stal oficiálním mediálním partnerem agentury BPA i Jarka Janiše. Také proto vám nyní můžeme nabídnout čerstvé informace přímo z místa konání. Vedle Jaroslava Janiše a Antonína Charouze byl čestným hostem tiskové konference, konané v hotelu Internacional v Brně, předseda představenstva ITR e.V. Hans Werner Aufrecht a jeho blízcí spolupracovníci. Společnost je pořadatelem seriálu Deutsche Touren Wagen.
Čestný host, zastupující zároveň automobilku Mercedes, předběhl manažera Jarka Janiše a oznámil jeho angažmá v soukromém týmu Rosberg. „Jsem nesmírně rád, že mohu jet DTM, které je jedním z nejlepších seriálů v Evropě. Musím poděkovat panu Charouzovi a sponzorům, bez kterých by se tak nestalo. Budu se snažit vyvarovat chyb a získat co možná nejvíce zkušeností,“ byla první slova našeho nadějného jezdce. „Líbí se mi na DTM to, že se v každém závodě bojuje až do samého konce,“ dodal ještě Jarek Janiš.
Antonín Charouz pak doplnil, že původně měl startovat jeho svěřenec ve druhém soukromém týmu, který nasazuje do šampionátu taktéž vozy Mercedes, a to týmu Person. Ale našeho jezdce si údajně vyžádal sám exmistr světa Formule 1 Keke Rosberg, na kterého udělalo dojem Jarkovo vystoupení při testech. O týmovém kolegovi Jarka Janiše se rozhodne příští týden. O jedinou sedačku se při testech v Barceloně utkají van der Merve a Lotterer.
Janiš bude mít k dispozici loňský vůz Mercedes CLK v sytě žluté barvě generálního sponzora DARK DOG, produkujícího energetické nápoje. Smlouva má platnost na sezonu 2004 s roční opcí Mercedesu. Foto: Petr Zelinka, AUTO NEWS METWORK & BPA sport marketing, a.s.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?