Lauda i Engel předvádí skvělou práci

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de
iM2 1. června 2009 14:00
Sdílej:

Šéf stejnojmenného týmu Peter Mücke hodnotí velmi pozitivní závod na Lausitzringu, kde jeho jezdci získali body (Maro Engel) a tvrdě bojovali s konkurencí (Mathias Lauda).

Týmový šéf Peter Mücke měl před startem závodu jedno přání. Při domácím závodu chtěl po svých jezdcích, aby získali body. To se povedlo, Maro Engel, který byl již na zahajovacím závodu ročníku na Hockenheimu na bodech, získal bod za osmé místo. Hned za ním na místě devátém byl na 3,478 km dlouhé  trati klasifikován jeho týmový kolega Mathias Lauda. „Opět jsme zaznamenali skvělý výsledek a já získal další body. Bohužel moje auto bylo silně přetáčivé. Nebýt tohoto problému, možná bych získal ještě víc bodů,“ bilancuje závod Engel.  Týmový kolega Lauda před startem věřil ve víc než deváté místo. Se svou konkurenceschopností byl ale spokojený: „Po prvním kole bylo moje auto vzadu vlevo docela silně poškozené. Prémat a Kristensen do mě zezadu bezdůvodně najeli. Poté byl můj Mercedes C-Klasse v rychlých zatáčkách nervózní. Jinak by byl zisk bodů možný.“ Engel jezdí ve srovnání s loňskem jako vyměněný, odměnou mu jsou body „Zrealizovali jsme mé sny. Podruhé za sebou jsme získali body a oba jezdci se umístili v TOP 10. To je výborný vstup do sezony. Celkově to byl povedený domácí závod. Děkujeme všem fanouškům, kteří zaplnili tribuny,“ hodnotí závod šéf týmu Peter Mücke.
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.