Druhý den střídá Jarvise Scheider

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de
iM2 15. dubna 2009 19:35
Sdílej:

Také druhý den oficiálních testů byl nejrychlejší jezdec Audi. Po obědě zajel úřadující šampión DTM Timo Scheider nejlepší čas dne, který měl hodnotu 1:09,738s. Na čele Scheidera doplnili kolegové Markus Winkelhock a Alexandre Prémat.

Gary Paffett, který během dne odkroužil na 3,801 km dlouhém okruhu 130 kol, den zakončil jako čtvrtý. Brit v jeho nejrychlejším kole zaostal o 1,234s za jeho nejlepším časem z úterý. Páté místo si zajistil další pilot čtyř kruhů, byl jím Tom Kristensen, který zajel nejlepší kolo v čase 1:10,235s, zajímavé je, že tohoto času dosáhl dopoledne a odpoledne se již pak nedokázal zlepšit. Ve voze AMG Mercedes C-Klasse odjel dnes Ralf Schumacher 116 kol, když nejrychlejší čas měl hodnotu 1:10,349s. Poprvé se v kokpitu také odpoledne ukázala Susie Stoddart. Britka s odstupem 0,850s obsadila desáté místo před Katherine Legge. První oficiální test DTM bude pokračovat i ve středu. Pak se týmy přesunou do Düsseldorfu, kde je během příští neděle čeká slavnostní prezentace. Výsledky: 1. Scheider, Timo Team Abt Sportsline Audi A4 DTM 101 1:09.738   2. Winkelhock, Markus Team Rosberg Audi A4 DTM 106 1:10.071 + 0.333 3. Prémat, Alexandre Team Phoenix Audi A4 DTM 89 1:10.102 + 0.364 4. Paffett, Gary Mercedes-Benz Bank AMG Mercedes C-Klasse 130 1:10.135 + 0.397 5. Kristensen, Tom Team Abt Sportsline Audi A4 DTM 59 1:10.235 + 0.497 6. Schumacher, Ralf AMG Mercedes C-Klasse 116 1:10.349 + 0.611 7. Tomczyk, Martin Team Abt Sportsline Audi A4 DTM 112 1:10.440 + 0.702 8. Green, Jamie JungeSterne AMG Mercedes C-Klasse 49 1:10.524 + 0.786 9. Lauda, Mathias AMG Mercedes C-Klasse 71 1:10.566 + 0.828 10. Stoddart, Susie JungeSterne AMG Mercedes C-Klasse 66 1:10.588 + 0.850 11. Legge, Katherine Team Abt Sportsline Audi A4 DTM 84 1:10.789 + 1.051
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.