Ekström: Byla to skvělá práce!

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
iM2 1. září 2008 13:53
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ TOVÁRNÍCH JEZDCŮ AUDI; Přinášíme vám zhodnocení včerejšího závodu z pohledu továrních jezdců čtyř kruhů. Jen připomínáme, že jeden z nich, Timo Scheider, včera opanoval závod.

Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Pole-position, nejrychlejší kolo a k tomu ještě vítězství, jednoduše skvělý den. Teď můžeme začít oslavovat a pořádně se připravit na zbytek sezóny. Závodu v Brands Hatch jsem se trošku obával, protože se mi zde v předchozích letech moc nedařilo. Hodně jsem se na letošek připravoval. To byl důvod mého úspěchu. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Na Brands Hatch jsem přijel s tím, že se pokusím závod vyhrát. Ale po mých problémech v kavalifikaci, jsem musel svoje cíle trošku přehodnotit. Ze sedmého místa na startu se dostat na pódium, to je opravdu dobrá práce. Moje A4ka byla v závodě silná a tak jsem mohl atakovat jezdce před sebou. S výsledkem jsem tudíž spokojen. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): V posledních letech jsem zde měl dobré strategie. Ta letos nejlepší strategie patřila Mattiasi, což je z pohledu šampionátu dobře. Po mé zastávce jsem dlouho trčel za jedním z Mercedesů. Byla to nešťastná situace, ale celkově nejsem nespokojený, přestože jsem si přál lepší výsledek. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Minulý závod jsem startoval z pole, tentokrát až ze dvanácté pozice. Start se mi povedl, rychle jsem se dostal před „Rockyho“ (Mike Rockenfeller pozn. redaktora) a Bernda Schneidera, což bylo dobře. Potom jsem dostal ránu zezadu, takže jsem vyjel do trávy. To mě stálo tři pozice. Takže jsem se musel opět pokusit o předjíždění. Přímo na trati jsem předjel tři vozy. Musím také poděkovat mechanikům, kteří v boxech odvedli skvělou a rychlou práci.
Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?