Ekström: Byla to skvělá práce!

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
iM2 1. září 2008 13:53
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ TOVÁRNÍCH JEZDCŮ AUDI; Přinášíme vám zhodnocení včerejšího závodu z pohledu továrních jezdců čtyř kruhů. Jen připomínáme, že jeden z nich, Timo Scheider, včera opanoval závod.

Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Pole-position, nejrychlejší kolo a k tomu ještě vítězství, jednoduše skvělý den. Teď můžeme začít oslavovat a pořádně se připravit na zbytek sezóny. Závodu v Brands Hatch jsem se trošku obával, protože se mi zde v předchozích letech moc nedařilo. Hodně jsem se na letošek připravoval. To byl důvod mého úspěchu. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Na Brands Hatch jsem přijel s tím, že se pokusím závod vyhrát. Ale po mých problémech v kavalifikaci, jsem musel svoje cíle trošku přehodnotit. Ze sedmého místa na startu se dostat na pódium, to je opravdu dobrá práce. Moje A4ka byla v závodě silná a tak jsem mohl atakovat jezdce před sebou. S výsledkem jsem tudíž spokojen. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): V posledních letech jsem zde měl dobré strategie. Ta letos nejlepší strategie patřila Mattiasi, což je z pohledu šampionátu dobře. Po mé zastávce jsem dlouho trčel za jedním z Mercedesů. Byla to nešťastná situace, ale celkově nejsem nespokojený, přestože jsem si přál lepší výsledek. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Minulý závod jsem startoval z pole, tentokrát až ze dvanácté pozice. Start se mi povedl, rychle jsem se dostal před „Rockyho“ (Mike Rockenfeller pozn. redaktora) a Bernda Schneidera, což bylo dobře. Potom jsem dostal ránu zezadu, takže jsem vyjel do trávy. To mě stálo tři pozice. Takže jsem se musel opět pokusit o předjíždění. Přímo na trati jsem předjel tři vozy. Musím také poděkovat mechanikům, kteří v boxech odvedli skvělou a rychlou práci.
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.