Ekström: Byla to skvělá práce!

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
iM2 1. září 2008 13:53
Sdílej:

VYJÁDŘENÍ TOVÁRNÍCH JEZDCŮ AUDI; Přinášíme vám zhodnocení včerejšího závodu z pohledu továrních jezdců čtyř kruhů. Jen připomínáme, že jeden z nich, Timo Scheider, včera opanoval závod.

Timo Scheider (GW:plus/Top Service Audi A4 DTM #10): Pole-position, nejrychlejší kolo a k tomu ještě vítězství, jednoduše skvělý den. Teď můžeme začít oslavovat a pořádně se připravit na zbytek sezóny. Závodu v Brands Hatch jsem se trošku obával, protože se mi zde v předchozích letech moc nedařilo. Hodně jsem se na letošek připravoval. To byl důvod mého úspěchu. Mattias Ekström (Red Bull Audi A4 DTM #1): Na Brands Hatch jsem přijel s tím, že se pokusím závod vyhrát. Ale po mých problémech v kavalifikaci, jsem musel svoje cíle trošku přehodnotit. Ze sedmého místa na startu se dostat na pódium, to je opravdu dobrá práce. Moje A4ka byla v závodě silná a tak jsem mohl atakovat jezdce před sebou. S výsledkem jsem tudíž spokojen. Martin Tomczyk (Red Bull Audi A4 DTM #2): V posledních letech jsem zde měl dobré strategie. Ta letos nejlepší strategie patřila Mattiasi, což je z pohledu šampionátu dobře. Po mé zastávce jsem dlouho trčel za jedním z Mercedesů. Byla to nešťastná situace, ale celkově nejsem nespokojený, přestože jsem si přál lepší výsledek. Tom Kristensen (Audi A4 DTM #9): Minulý závod jsem startoval z pole, tentokrát až ze dvanácté pozice. Start se mi povedl, rychle jsem se dostal před „Rockyho“ (Mike Rockenfeller pozn. redaktora) a Bernda Schneidera, což bylo dobře. Potom jsem dostal ránu zezadu, takže jsem vyjel do trávy. To mě stálo tři pozice. Takže jsem se musel opět pokusit o předjíždění. Přímo na trati jsem předjel tři vozy. Musím také poděkovat mechanikům, kteří v boxech odvedli skvělou a rychlou práci.
Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.