Nedobytná tvrz Audi?

Jarvis, Olivier
Jarvis, Olivier, foto: dtm.de
iM2 6. července 2008 20:48
Sdílej:

Pokud-li je v DTM nějaká trať, na které se má Audi blahobytně, je to Zandvoort. Tři z posledních čtyř závodů na pobřeží Severního Moře čtyři kruhy vyhrály. Vloni zde Audi obsadilo první čtyři místa.

Tři ze čtyř pilotů továrního týmu Audi Sport Team Abt Sportsline zde již v minulosti vyhráli: Mattias Ekström zde slavil první vítězství v DTM v roce 2002. V roce 2004 zde triumfoval při své cestě za titulem, v roce 2006 zde vyhrál Tom Kristensen, v roce 2007 byl vítězem Martin Tomczyk. Jen Timo Scheider zatím ještě v Holandsku nestál na stupních vítězů. I tak platí Scheider za určitého specialistu na trať Zandvoort, již dvakrát zde stál na pole position. Vloni zde dominoval tréninkům. Timo do Holandska cestuje s jediným cílem: Upevnit svoje průběžné vedení vítězstvím na Zandvoortu. Předpoklady k tomu jsou: Nová Audi A4 DTM by mohla využít své technické výhody na zatáčkovité trati. Letos poprvé budou vozy Audi letošní specifikace lehčí než jejich aktuální konkurenti od Mercedesu. Také jezdci ve starších vozech zde budou mít větší možnost se ukázat než na minulém závodě na Norisringu. Oliver Jarvis, Alexandre Prémat, Mike Rockenfeller i Markus Winkelhock mají Zandvoort za svoji oblíbenou trať. Nesmíme zapomínat, že nebýt toho, že s Audi to vloni nebylo zrovna nejlepší a tovární tým potřebovat body jako sůl, vyhrál by zde vloni Alexandre Prémat, který ovšem svoji vedoucí pozici přepustil Tomczykovi.
Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?