Francouzský pilot Audi byl po závodě a šetření komisařů diskvalifikován. Poslední bod tak připadl Olivierovi Jarvisovi. Za diskvalifikaci může chyba mechanika.
Při jedné ze dvou plánovaných zastávek nasadil mechanik na Prematův vůz pneumatiku, která nebyla určena pro použití v závodě a ačkoliv tím nezískal vůbec žádnou faktickou výhodu, díky přísným předpisům byl vedením závodu diskvalifikován.
„Přirozeně mne to mrzí, ale byla to jen chyba. Kdybych se umístil výš, mrzelo by mne to určitě více, ale pro mne bylo dnes důležité, že jsem byl konkurenceschopný a ukázal jsem solidní rychlost," uvedl pro autosport.com Alexandre Premat.
Rozhodnutí ředitele závodu je o to překvapivější, že kontakt s Kristensenem, díky kterému měl dánský jezdec zničený celý závod, zůstal bez jakékoliv penalizace...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?