Francouzský pilot Audi byl po závodě a šetření komisařů diskvalifikován. Poslední bod tak připadl Olivierovi Jarvisovi. Za diskvalifikaci může chyba mechanika.
Při jedné ze dvou plánovaných zastávek nasadil mechanik na Prematův vůz pneumatiku, která nebyla určena pro použití v závodě a ačkoliv tím nezískal vůbec žádnou faktickou výhodu, díky přísným předpisům byl vedením závodu diskvalifikován.
„Přirozeně mne to mrzí, ale byla to jen chyba. Kdybych se umístil výš, mrzelo by mne to určitě více, ale pro mne bylo dnes důležité, že jsem byl konkurenceschopný a ukázal jsem solidní rychlost," uvedl pro autosport.com Alexandre Premat.
Rozhodnutí ředitele závodu je o to překvapivější, že kontakt s Kristensenem, díky kterému měl dánský jezdec zničený celý závod, zůstal bez jakékoliv penalizace...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?