Francouz Alexandre Premat sice přes několik vítězných závodů v GP2 na cestě do formule 1 neuspěl, podle nového šéfa juniorského programu Audi má však mistrovské ambice a zcela jistě jednou získá titul šampiona DTM.
Premat loni startoval ve své debutové sezoně a především na holandském Zandvoortu se předvedl ve výborném světle. Nebýt týmové režie a příkazu k uvolnění cesty o titul bojujícímu Tomczykovi, slavil by své první vítězství přes handicap rok starého vozu.
„Alex je špičkový pilot a kromě rychlosti má i týmového ducha a charakter. Pro mne je to budoucí šampion," ocenil Francouzovy kvality jeho loňský týmový kolega Christian Abt, který se rozhodl na konci sezony skončit s aktivním závoděním.
Audi se však rozhodlo zachovat svoji elitní čtveřici jezdců v aktuálních vozech beze změny. Podle Abta bylo takové rozhodnutí správné, neboť Ekström, Kristensen, Tomczyk a Scheider byli konkurenceschopní, jako tým skvělí a vybojovali pro Audi znovu titul.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?