Francouz Alexandre Premat sice přes několik vítězných závodů v GP2 na cestě do formule 1 neuspěl, podle nového šéfa juniorského programu Audi má však mistrovské ambice a zcela jistě jednou získá titul šampiona DTM.
Premat loni startoval ve své debutové sezoně a především na holandském Zandvoortu se předvedl ve výborném světle. Nebýt týmové režie a příkazu k uvolnění cesty o titul bojujícímu Tomczykovi, slavil by své první vítězství přes handicap rok starého vozu.
„Alex je špičkový pilot a kromě rychlosti má i týmového ducha a charakter. Pro mne je to budoucí šampion," ocenil Francouzovy kvality jeho loňský týmový kolega Christian Abt, který se rozhodl na konci sezony skončit s aktivním závoděním.
Audi se však rozhodlo zachovat svoji elitní čtveřici jezdců v aktuálních vozech beze změny. Podle Abta bylo takové rozhodnutí správné, neboť Ekström, Kristensen, Tomczyk a Scheider byli konkurenceschopní, jako tým skvělí a vybojovali pro Audi znovu titul.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?