32ročný Ralf Schumacher absolvoval trojdňové testy s Mercedesom v Estorile, ktoré boli už jeho druhé v poradí. A ako sa zdá, je tesne pred podpisom zmluvy. Pripojil by sa tak k radu bývalých pilotov F1 skúšajúcich šťastie v DTM.
Nemec po testoch hýril nadšením a načrtol svoje ďalšie smerovanie: „Nebol by som tu, ak by som si to neužíval a vážne nezvažoval závodenie v DTM. Využívam každú minútu aby som lepšie poznal auto.“
Ralf tiež povedal, že ak by nakoniec prišlo k podpisu zmluvy, o ktorej sa podľa Norberta Hauga rozhodne do konca februára, jazdil by s autom špecifikácie 2007. „Potreboval by som sa všetko naučiť a zvyknúť si na auto. V prvom roku by víťazstvá zatiaľ neboli cieľom.“
Haug cíti potrebu mať v DTM bývalých jazdcov z F1. Podľa neho okrem F1 a DTM nie je iná séria, ktorá by mala v štartovom poli toľko jazdcov zvučných mien. A práve Schumacher by v prípade podpisu zmluvy smeroval do tímu, v ktorého sedačke v minulom roku sedel Mika Häkkinen. Ten na konci roku ukončil kariéru.
Naviac Schumacher by mohol v nemeckom šampionáte ideálne zúžitkovať zvuk svojho mena na marketingové aktivity pre sponzorov.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?