32ročný Ralf Schumacher absolvoval trojdňové testy s Mercedesom v Estorile, ktoré boli už jeho druhé v poradí. A ako sa zdá, je tesne pred podpisom zmluvy. Pripojil by sa tak k radu bývalých pilotov F1 skúšajúcich šťastie v DTM.
Nemec po testoch hýril nadšením a načrtol svoje ďalšie smerovanie: „Nebol by som tu, ak by som si to neužíval a vážne nezvažoval závodenie v DTM. Využívam každú minútu aby som lepšie poznal auto.“
Ralf tiež povedal, že ak by nakoniec prišlo k podpisu zmluvy, o ktorej sa podľa Norberta Hauga rozhodne do konca februára, jazdil by s autom špecifikácie 2007. „Potreboval by som sa všetko naučiť a zvyknúť si na auto. V prvom roku by víťazstvá zatiaľ neboli cieľom.“
Haug cíti potrebu mať v DTM bývalých jazdcov z F1. Podľa neho okrem F1 a DTM nie je iná séria, ktorá by mala v štartovom poli toľko jazdcov zvučných mien. A práve Schumacher by v prípade podpisu zmluvy smeroval do tímu, v ktorého sedačke v minulom roku sedel Mika Häkkinen. Ten na konci roku ukončil kariéru.
Naviac Schumacher by mohol v nemeckom šampionáte ideálne zúžitkovať zvuk svojho mena na marketingové aktivity pre sponzorov.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?