Závěrem minulého týdne zahraniční média informovala o testu, který uskutečnila dceřinná společnost japonské Toyoty Lexus. Nyní přinášíme větší fotografie pro lepší posouzení, zda půjde o vůz pro ALMS nebo DTM.
Pro vytrvalostní závody ALMS hovoří především skutečnost, že první továrnou podporovaný Lexus startoval v americkém šampionátu vozů grand tourismo a před rokem představila automobilka novinku, která se však nikdy na závodní okruh nedostala.
Pro DTM naopak hovoří to, že k závodnímu debutu nového Lexusu nikdy nedošlo a čelní představitel DTM H.-J. Aufrecht byl ve věci konkurence Mercedesu a Audi v loňských rozhovorech velmi tajemný na straně jedné a optimistický na straně druhé.
Podrobnější fotografie ukazují černý vůz detailněji a dle aerodynamických prvků je bříbuznost se stávajícími vozy specifikace DTM více než zřejmá.
Jaké bude místo určení nového vozu Lexus IS-F, který tým bude pověřen jeho nasazením a kteří jezdci usednou za volant, ukáže až čas...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?