Závěrem minulého týdne zahraniční média informovala o testu, který uskutečnila dceřinná společnost japonské Toyoty Lexus. Nyní přinášíme větší fotografie pro lepší posouzení, zda půjde o vůz pro ALMS nebo DTM.
Pro vytrvalostní závody ALMS hovoří především skutečnost, že první továrnou podporovaný Lexus startoval v americkém šampionátu vozů grand tourismo a před rokem představila automobilka novinku, která se však nikdy na závodní okruh nedostala.
Pro DTM naopak hovoří to, že k závodnímu debutu nového Lexusu nikdy nedošlo a čelní představitel DTM H.-J. Aufrecht byl ve věci konkurence Mercedesu a Audi v loňských rozhovorech velmi tajemný na straně jedné a optimistický na straně druhé.
Podrobnější fotografie ukazují černý vůz detailněji a dle aerodynamických prvků je bříbuznost se stávajícími vozy specifikace DTM více než zřejmá.
Jaké bude místo určení nového vozu Lexus IS-F, který tým bude pověřen jeho nasazením a kteří jezdci usednou za volant, ukáže až čas...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?