Audi má co zlepšovat

Ekström, Mattias
Ekström, Mattias, foto: dtm.de
Daniel Šupa 26. prosince 2007 10:02
Sdílej:

Úřadující šampion seriálu Mattias Ekström si užívá úspěchů získaných v roce 2007. Kromě zisku druhého titulu v DTM obhájil i své loňské vítězství v Race of Champions. Jeho soustředění však náleží německému seriálu cestovních vozů.

„Sezona 2007 se Audi vydařila a bylo fajn, že jsme Mercedesu sebrali titul šampiona, nicméně to snadné vůbec nebylo,“ přiznává s odstupem času Švéd a dodává, že v kvalifikacích se autům se čtyřmi kruhy dařilo dobře, ale v závodech už to tak dobré nebývalo a většinou získávala navrch konkurence od trojcípé hvězdy.

„Věřím ale, že zlepšit náš výkon i v závodech je reálné a nejen v tomto směru pracují u nás všichni z plných sil. Rozhodně neodpočíváme,“ dodal Ekström.

Stalo se
Testy aut
Hyundai Inster

Hyundai Inster - nejlepší elektromobil do města?

Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?

Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.