Úřadující šampion seriálu Mattias Ekström si užívá úspěchů získaných v roce 2007. Kromě zisku druhého titulu v DTM obhájil i své loňské vítězství v Race of Champions. Jeho soustředění však náleží německému seriálu cestovních vozů.
„Sezona 2007 se Audi vydařila a bylo fajn, že jsme Mercedesu sebrali titul šampiona, nicméně to snadné vůbec nebylo,“ přiznává s odstupem času Švéd a dodává, že v kvalifikacích se autům se čtyřmi kruhy dařilo dobře, ale v závodech už to tak dobré nebývalo a většinou získávala navrch konkurence od trojcípé hvězdy.
„Věřím ale, že zlepšit náš výkon i v závodech je reálné a nejen v tomto směru pracují u nás všichni z plných sil. Rozhodně neodpočíváme,“ dodal Ekström.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?